Beantwoord

wanneer wordt mijn glasvezel aangesloten

  • 29 January 2020
  • 3 reacties
  • 733 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi, 

Op 12 sept.2019 glasvezel aangevraagd en nu nog steeds niet aangesloten. 
15 Jan 2020 is de glasvezel tot in het huis doorgetrokken maar daarna niets meer gehoord. 
t-mobile zegt Volkers en Wessel moet de werkzaamheden afmelden en Volkers en Wessel zegt weer dat het vanaf nu via T-mobile gaat. 
met andere woorden ik word van het kastje naar de muur gestuurd. PFFFF 

Wie kan mij nu verder helpen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 January 2020, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Cinxx,

Dat is geen mooie binnenkomer. In feite heb jij niet direct iets met Volker te maken, maar is jouw contactpunt altijd T-Mobile. Tenzij Volker jouw medewerking nodig heeft om aan te sluiten natuurlijk. Zo te lezen is de aansluiting in afrondende fase, waarna T-Mobile het activatieproces kan starten. Heb je de apparatuur, zoals het modem, al in huis? 

Ik kan zelf niet bij klantgegevens, dus zo geen antwoord geven op het aansluitmoment. Webcare leest mee en reageert vanzelf in dit topic. Meestal binnen 24 tot 48 uur.

Hi, 

Bedankt voor je reactie!

Helaas ook nog geen modem binnen. 
Ik hoop echt dat dit snel opgelost gaat worden. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cinxx,

 

Welkom op de Community, wat leuk dat je de vraag hier stelt! :relaxed: Sorry dat we je nog niet hebben aangesloten. VolkerWessels Telecom is onze aannemer in Den Haag en beheert het volledige aanleg- en aansluitproces. Wij hebben daar behoudens de activatie tijdens de oplevering verder niets over te zeggen. Dat is niet om met de vinger te wijzen, maar om uit te leggen, dat hoe graag we jou ook willen aansluiten, we echt afhankelijk zijn van de paraatheid van de Glasvezelaanleg. VWT heeft het aansluitpunt voor Glasvezel in je woning geplaatst. Het plaatsen van deze Glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Dat is een gefaseerd proces. Zelf woon ik in het Valkenboskwartier (vlakbij de AH) en daar is ook jammer genoeg nog geen oplevering mogelijk. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kan rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door.

Reageer