Beantwoord

Wat is een verhuisbewijs en hoe kom ik er aan?

  • 5 February 2020
  • 2 reacties
  • 1347 Bekeken

Ik ga verhuizen en wil om die reden mijn T-mobile thuis opzeggen. Ik heb daarvoor een verhuisbewijs nodig. Ik heb alleen geen idee wat een geldig bewijs van verhuizen is en hoe ik er aan kom. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 February 2020, 14:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Cees van Ommeren 

Dit heb ik voor je gevonden Verhuizen wat nu!

Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA).


Hopelijk kom je hier verder mee! 
Groetjes.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cees van Ommeren,

 

Welkom op de Community, wat leuk dat je jouw vraag hier stelt. Supertof dat je gaat verhuizen, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! :smile: Wat @CrisTien zegt klopt helemaal. --> “Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA).”

Een kleine aanvulling hierop: een verhuisbewijs is ook een document waarop uitschrijving van de gemeente staat. Succes met je verhuizing en als we iets voor je kunnen doen, laat het ons weten. We zitten altijd voor je klaar bij de Community. :wink:

 

@CrisTien Hartstikke bedankt voor jouw supervlotte antwoord! Je helpt enorm en dit wordt echt gewaardeerd! :grin:

Reageer