weer geen internet

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Beste, 

Vorig jaar zijn wij van kpn naar odido gegaan. Dit zou een enorme verbetering moeten zijn! Maar wat zijn wij enorm teleurgesteld. Het begon al bij de eerste aanleg, wij waren gelijk weken zonder internet. Ja we kregen netjes vouchers opgestuurd maar daar neem je geen glasvezel voor. Aantal keren een guidion monteur langs geweest, kon niets doen. Op een gegeven moment,op aangeven van ons, hebben zij de nieuwe voor een ouder type modem uitgewisseld en ja hoor iedereen blij wij hadden weer internet. 
 

Helaas een paar maanden later weer geen internet. Het probleem nu is dat er geen signaal binnen komt. Wij hebben dit netjes telefonisch vermeld en dit zou spoedig opgelost worden.

Dit spoedige duurt nu al twee weken. Ik heb een nummer van duch fiber gekregen om te vragen hoe het met mijn afspraak staat. Degene aan de telefoon kon mij niet helpen, want er is geen capaciteit! Ik vraag mij toch echt af wat er nu zo goed is aan glasvezel?
 

met vriendelijke groet Ferry

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Ferry04 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe het er voor staat! 

Ik heb direct het ticket van de technische dienst bekeken en in de update van vandaag staat dat zij navraag zullen doen bij de netwerkbeheerder. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar weet in ieder geval dat mijn collega’s er boven op zitten. 

Ben je voor nu nog voorzien van een Voucher code? Indien je er nog een nodig hebt, stuur ik deze gelijk naar je toe!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Ferry04 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe het er voor staat! 

Ik heb direct het ticket van de technische dienst bekeken en in de update van vandaag staat dat zij navraag zullen doen bij de netwerkbeheerder. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar weet in ieder geval dat mijn collega’s er boven op zitten. 

Ben je voor nu nog voorzien van een Voucher code? Indien je er nog een nodig hebt, stuur ik deze gelijk naar je toe!

Reageer