weer geen internet den haag 2583

  • 23 August 2020
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Geen internet dus ook geen tv. Klantenservice niet meer bereikbaar. Daar gaan we weer. Straks CL finale. Ben benieuwd 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @stefanovic44 er staat ook geen storing op de community.

Mediaconverter of modem al even van het stroom gehaald? Kijk anders ook eens in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen of er iets staat.

In Den Haag 2565 ook wat problemen: TV blijft steeds na een minuut of 5 à 10 hangen. Internet werkt wel. Geen idee of het gerelateerd is. 

Reputatie 7
Badge +15

@LaurensVen 

Je kan proberen de tv box even van het stroom te halen met de internet kabel eruit.

Herstart je mediaconverter of modem en nadat alles weer online is sluit je tv box weer aan en internet kabel pas als de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt.

@Waqqas  Dank voor de suggestie, maar dat heb ik al twee keer geprobeerd - ook de kabel op de andere poort op het modem aangesloten. Het is vreemd, na een paar minuten staat er ineens een algemene error-melding. Even overschakelen naar een andere zender en terug helpt, maar ook weer een paar minuten. Sommige zenders werken überhaupt niet. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat het eerder aan de mediaconverter ligt dan aan de verbinding, maar alles wat ik met de mediaconverter kon doen, inclusief harde reset, heb ik volgens mij al gedaan.

Reputatie 6

Hoi @stefanovic44, wat rot om te horen dat je geen internet hebt! Ik had graag meegekeken in je verbinding, maar er staan geen gegevens in jouw profiel. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik direct je verbinding checken! 

 

@LaurensVen, we hebben enkele meldingen ontvangen van klanten die problemen ervaren met de TV diensten in Segbroek. Dit is bij ons in onderzoek, we hopen snel met een oplossing te komen!

Reageer