Wéér geen internet en TV

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Voor de zoveelste keer in korte tijd (6 maanden) weer geen internet en tv. Gebeld met de helpdesk die dit probleem niet op kan lossen, komen weer aankakken met vouchers waar we geen XXXXX aan hebben en sturen de vraag door naar de technische dienst. 31-01 16:30u gebeld, en nog geen contact. Daar betaal je dan €80/maand voor. Als dit 01-02 niet opgelost wordt, zeg ik alle abonnementen op. Waar-de-loos weer.😡🤬

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@Paulv8 Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat er een monteur is aangestuurd, ik weet zeker dat hij/zij dit voor je zal oplossen! Is het inmiddels gelukt om een afspraak in te plannen? 

Mocht ik je in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Paulv8 Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat er een monteur is aangestuurd, ik weet zeker dat hij/zij dit voor je zal oplossen! Is het inmiddels gelukt om een afspraak in te plannen? 

Mocht ik je in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat!

Woensdagmiddag melding doen, en dan pas de week erna dinsdagochtend een monteur. Ik ben helemaal klaar met de walgelijk slechte service van Odido. Ga overstappen, ook met 2 mobiele abonnementen.

Reputatie 7
Badge +5

Excuus @Paulv8, ik begrijp echt dat dit wachten niet prettig is. Was dit de eerst mogelijke datum voor Guidion? Of heb je deze moeten inplannen omdat je agenda iets anders niet toeliet? Als dit eerste het geval is, heb je recht om Guidion te bellen en te kijken wat er mogelijk is. Dit kan via 020-3232766. Ik had dit graag voor jou gedaan, maar ik kan de afspraak niet voor je inplannen omdat ik jouw agenda niet weet. Ik hoop oprecht dat ze iets voor je kunnen betekenen!

Ja, dit was de eerste mogelijkheid, en een collega van je heeft reeds gecheckt of Guidion eerder kon. Nogmaals onacceptabel en beroerde service, ook omdat dit nu bijna maandelijks gebeurt sinds augustus 2023.

Reputatie 7
Badge +5

Excuus hiervoor @Paulv8, dan is er voor Guidion inderdaad echt geen eerdere mogelijkheid. Je kunt bellen trouwens altijd proberen, soms kunnen ze op een bellijst zetten. Als er dan een afspraak uitvalt, ben jij eerder aan de beurt. Hou mij op de hoogte, ook als je weer online bent!

Reageer