In Huissen ook steeds wegvallend internet en constante onderbrekingen.
Odido, ga aan het werk
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door Gebruiker8376
Bekijk origineelIn Huissen ook steeds wegvallend internet en constante onderbrekingen.
Odido, ga aan het werk
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door Gebruiker8376
Bekijk origineelHi
Het is niet verstandig om je 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken, deze heb ik daarom gewijzigd.
Ik ben direct voor je gaan kijken maar ik zie niks raars omhoog komen. Je lijnmeting ziet er goed uit. Ervaar je dit op bekabelde apparaten of alleen op wifi?
Beide, en zowel overdag als 'savonds en 'snachts. Om nog enigzins tv te kunnen kijken, gebruik ik de hotspot van mijn mobiel. Voor de rest is het constant instabiel, ondanks herhaalde resets van modem, tvboxen etc. Ik zou niet weten hoe verder.
Met vriendelijke groet.
Hi
Powerflip
Hi
Powerflip
Wifipunt aangesloten op modem, daarna alles opgestart, wifipunt op dezelfde plaats laten staan en 2e wifipunt op de eerste verdieping aangesloten op de tp-link, daarna opgestart. Betere verbinding, maar voor stabieler netwerk toch nog een wifipunt bijbesteld.
Tot zover weer internet en tv.
Dank voor de instructies
Met vriendelijke groet,
Gebruiker8376
Gebruiker8376 @Tommie van Odido
Na 1 dag functioneren hetzelfde euvel: wegvallend internet & tv.
Nu volledig over op de hotspot van mijn mobiel.
Doe nog eens een paar suggesties.
Overweeg bekabeld internet rechtstreeks vanaf modem naar 1e verdieping!
Met vriendelijke groet,
RH Rabe
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.