Wegvallende internet verbinding (wifi en kabel)

  • 2 February 2023
  • 27 reacties
  • 394 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Goedemorgen,

 

Wij hebben nu +/- 3 maanden internet en tv van T-mobile (via DSL). Ons internet (zowel kabel als WIFI) valt ook om de zoveel tijd uit, meerdere malen op een dag. Ik heb inmiddels alle stappen opgevolgd  Zyxel modem herstarten, adapter uit het stopcontact halen, factory reset uitgevoerd niets helpt!

 

Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R.M.M., bedankt voor het bijhouden. Ik zie dit inderdaad ook terug in mijn lijnmeting. Ik denk dat het gaat om een brak modem en dat deze omgeruild moet worden. Ik heb gelijk de omruiling in gang gezet. Als het nieuwe modem binnen is, zou je mij dan op de hoogte kunnen houden of de verbinding nu wel stabiel is? Talk soon!

Reageer