Beantwoord

WiFi-repeater installeren, hoe dan?

  • 22 April 2020
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Hallo,

 

Ik zal wel een diginerd zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn Wifi-repeater (zie foto) op de juiste wijze te installeren. Wie oh wie kan het me eenvoudig, stap voor stap, uitleggen en/of een goede instructievideo met me delen? Ik heb alleen een Engelstalige (technische) handleiding. 

 

Dank!

 

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 April 2020, 21:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

2 min aan de stroom zetten.

knopje indrukken tot er een lampje begind te knipperen. dan op modem wps knopje ingedrult houden tot lampje begind te knipperen.

Dat is de meest voor komende koppel meth

Reputatie 7
Badge +15

@AlexM1978

Dit kan ook. Even gekopieerd en geplakt. 😀

Plaats de repeater in een stopcontact en verbindt een laptop met de versterker. Vervolgens is het de bedoeling dat jij in je browser de cijfer combinatie 192.168.10.1 invult. Hiermee kom je in de admin panel van je router. Bij vrijwel alle routers zijn de inloggegevens voor de gebruikersnaam en het wachtwoord hetzelfde, namelijk 2 keer `admin`. Klik op Wireless Setup Wizard en klik vervolgens op wireless repeater. Klik dan op repeater setting en kies hier het netwerk uit waar jij gebruik van wilt maken. In dit scherm vul jij het wachtwoord van je draadloze netwerk in en je krijgt de keuze gepresenteerd om je wifi repeater te rebooten. Als je dit doet kan jij vervolgens gebruik maken van jouw nieuwe wifi repeater! Het instellen van een wifi repeater is dus een fluitje van een cent

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AlexM1978, is het gelukt met de tips van @Waqqas en @Hidden.nld? Zo niet, dan schieten we je graag weer te hulp natuurlijk. De Community zit altijd voor je klaar. Stay safe and strong! 💪

Reageer