Beantwoord

wifi tijdelijk uitzetten

  • 30 September 2020
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

Is het mogelijk om  je wifi uit zetten , Ik Ben voor een paar maanden niet thuis kan ik mijn wifi uitzetten zodat ik niet onnodig kosten moet betalen 

Sent from my iPhone

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 October 2020, 12:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ZenaJozef Welkom, ga je een reis maken?

Je kan alles uitzetten maar je moet uiteraard wel de abonnement blijven betalen.

Weet je zo voldoende?

Groetjes.

Hallo @ZenaJozef Welkom, ga je een reis maken?

Je kan alles uitzetten maar je moet uiteraard wel de abonnement blijven betalen.

Weet je zo voldoende?

Groetjes.

Ja harstikke bedankt top

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ZenaJozef, veel succes en plezier met je trip naar het buitenland, hopelijk verloopt alles goed.

Zoals @CrisTien aangeeft, kun je jouw Wifi uitzetten en het modem loskoppelen, dat scheelt ook weer in de stroomrekening! 😉 Ik zie dat je het TV-abonnement al uitgezet hebt, slim van je, dat bespaart ook weer! Vergeet alsjeblieft niet om de TV Box en afstandsbediening terug te sturen, dan zorgen wij ervoor dat deze retour gemeld wordt. Je hebt een e-mail ontvangen waarin de procedure voor retourneren uitgelegd wordt - kom je daaruit? Zo niet, check onze superhandige retourvideo

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Safe trip, stay safe and healthy! 

Hoi @ZenaJozef, veel succes en plezier met je trip naar het buitenland, hopelijk verloopt alles goed.

Zoals @CrisTien aangeeft, kun je jouw Wifi uitzetten en het modem loskoppelen, dat scheelt ook weer in de stroomrekening! 😉 Ik zie dat je het TV-abonnement al uitgezet hebt, slim van je, dat bespaart ook weer! Vergeet alsjeblieft niet om de TV Box en afstandsbediening terug te sturen, dan zorgen wij ervoor dat deze retour gemeld wordt. Je hebt een e-mail ontvangen waarin de procedure voor retourneren uitgelegd wordt - kom je daaruit? Zo niet, check onze superhandige retourvideo

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Safe trip, stay safe and healthy! 

Hoe ziet eenn tv box eruit 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ZenaJozef, onze TV Box is het meest herkenbaar aan het prachtigste logo ter wereld. :stuck_out_tongue_winking_eye:Aangezien foto's vaak meer zeggen dan 1000 woorden, zie je hieronder een foto van de Amino Aria 610 waar jij gebruik van maakt. Hopelijk heb je hem snel gevonden!

​​​Amino Aria 610
Afmetingen: 13 x 11 x 3,5 cm

 

Reageer