5 dagen geleden mijn abonnement aangepast van 750 naar 1000 mbit sindsdien meerdere keren gehad dat het internet heel traag werd en 1 uur compleet weg was beide het geval op PC bedraad en wifi op smartphone compleet uitval. Daarnaast ook nog eens hele trage snelheden kreeg altijd 700 download en 500 upload nu nog maar 300 en 50 of en het fluctueert ook veel erger dan 5 dagen geleden.
Heb niks veranderd in de afgelopen tijd geen programma’s of antivirus geen updates.
Router gereset is het enige wat ik heb gedaan na de uitval.
Heb een media converter met eigen router al anderhalf jaar (en geen problemen in die anderhalf jaar) omdat ik met de huwai router en zyxel modem constant uitval en traagheid had, monteur kon het ook niet oplossen vandaar dat we de mediaconverter/router oplossing toen maar hebben gedaan.
Het is een high end asus router die altijd goed heeft gewerkt daar ligt het dus echt niet aan. Klantenservice van T-Mobile kan niks voor mij doen.
Mijn vraag: Weet niet hoe ze de wijziging doorvoeren (Misschien doen ze iets in de glasvezel centrale, ligt daar het probleem?) kan dat er wat mee te maken hebben, zoja kan iemand uitleggen hoe dat werkt en hoe kunnen we dat oplossen?
B.v.d.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel