Doordat de technische storing langer duurde, is het pas begin deze week gelukt om mijn nieuwe T-Mobile unlimited abonnement te koppelen aan het bestaande T-Mobile Thuis. Bij het aanzetten van de €6,50 korting op T-Mobile unlimited werd overigens duidelijk dat de eerdere korting van €2,50 die we op het T-Mobile Thuis genoten was komen te vervallen. Dus het uiteindelijke voordeel is niet €6,50, maar €4,00. Kwalijke zaak dat dat niet door de verkoper te kennen gegeven was. Het verschil valt echter nog te overzien. Echter na het activeren van die korting ontving ik de eerste factuur voor mijn T-Mobile unlimited abonnement en daar wordt de korting niet vermeld. Hiervoor heb ik op 25-6 een contactformulier ingediend (kenmerk 47792787), maar wacht nog op reactive vanuit julie kant.
De reden van dit schrijven is echter dat via de T-Mobile klant voordeel site ook aangegeven werd dat we in aanmerking kwamen voor gratis dubbele internetsnelheid op T-Mobile Thuis. Ik heb de stappen doorlopen om dit te activeren, maar nu blijkt het maandbedrag voor T-Mobile Thuis met zo'n €10,00 verhoogd te zijn. Dat was absoluut niet de afspraak danwel de bedoeling. Ik heb op 6-26 telefonisch contact opgenomen met Julie servicedesk om dit te laten corrigerenen en zou hier eind van die dag per email een schriftelijke bevestiging van krijgen. Deze is nooit ontvangen derhalve tracht ik het middels deze community.
Graag zie ik het maandbedrag gecorrigeerd danwel de snelheids wijziging van T-Mobile Thuis ongedaan gemaak (i.e. herstellen van ons T-Mobile Thuis abonnement)
Bij voorbaad dank.
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineel