Wil ander public ip maar werkt niet

  • 20 December 2023
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

ik heb last van: PING OF DEATH ATTACK,UDP PORT SCAN ATTACK,TCP PORT SCAN ATTACK,UDP_FLOODING ATTACK,SYN_FLOODING ATTACK.

dus ik wil graag een ander ip adress maar volgens klantenservice moet ik 10 seconden de router van stroom afhalen en daarna zou hij automatisch een nieuwe krijgen echter werkt dit niet.

ik heb na 2 dagen proberen weer gebeld en ben nu hier naar toe gestuurd.   

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Kanya, welkom op onze Community!

Het is niet meer mogelijk om een nieuw IP-adres te forceren. Voorheen werkte het nog om het modem 24/48 uur stroomloos te maken om een nieuw IP-adres te ontvangen. Maar als het goed is werkt dit niet meer. Dit lijkt heel erg op dit topic:  

 

 

Neem het topic gerust door. Wellicht krijg je dan iets meer duidelijkheid over deze attacks.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kanya, welkom op onze Community!

Het is niet meer mogelijk om een nieuw IP-adres te forceren. Voorheen werkte het nog om het modem 24/48 uur stroomloos te maken om een nieuw IP-adres te ontvangen. Maar als het goed is werkt dit niet meer. Dit lijkt heel erg op dit topic:  

 

 

Neem het topic gerust door. Wellicht krijg je dan iets meer duidelijkheid over deze attacks.

Hi @Kanya, welkom op onze Community!

Het is niet meer mogelijk om een nieuw IP-adres te forceren. Voorheen werkte het nog om het modem 24/48 uur stroomloos te maken om een nieuw IP-adres te ontvangen. Maar als het goed is werkt dit niet meer. Dit lijkt heel erg op dit topic:  

 

 

Neem het topic gerust door. Wellicht krijg je dan iets meer duidelijkheid over deze attacks.

ik heb hem door gelezen en begrijp wat er staat maar dat verklaart niet de buitenlandse sources

alle duble ip record weg gehaald dit is dat van een paar dagen

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil toch @Sven-Odido vragen om hier een deskundige blik op te werpen. Wellicht kan hij wat meer zien dan ik!

Hoi, ik heb ook enkele posts gelezen over dit onderwerp. En ik heb last van hetzelfde probleem. Is er een mogelijkheid dat @Sven-Odido ook naar mijn netwerk kan kijken?

Alvast bedankt!

Reageer