wou mijn ps5 instellen via admin maar nu rood lampje internet

  • 18 December 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Goedendag,

Ik heb sins gisteren odido maar kwam achter toen ik mijn ps5 aansloot dat die het niet deed.

Nou heb ik 2 mensen aan de lijn gehad die er niets van af wisten hoe je de ps5 kan instellen op de modem.

Uit eindelijk de 2e meneer had wat opgezocht en heeft door gegeven dat ik dit zelf moest doen,zo doende na werk even instellen maar waarschijnlijk heb ik verkeerd gezeten en nu doet mijn internet van mijn roiter het niet meer!

Ik heb geen verstand van om in je admin te zitten maar ik neem aan dat het toch niet moeilijk moet zijn voor de it'rs van odido om mij nu opnieuw te configureren op afstand?

 

Dus de mevrouw heeft me heel netjes geholpen de straks maar ja nu zit ik zonder internet en televisie!

En mijn vragen uiteindelijk zijn!

 

Kan iemand helpen met het rode lampje van internet?

En de instellingen van de poorten om een ps5 console te laten accepteren?

(Wat ik echt heel slecht vind dat het niet compatibel is met elkaar ps5 en router)

Mvg

 

Waqqas 4 maanden geleden

Hallo @nvminnen 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en heb je de bekabeling gecontroleerd?

Meestal is het niet nodig om poorten open te zetten naar je PlayStation. Wat is het probleem precies en is de PlayStation bekabeld aangesloten?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nvminnen 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en heb je de bekabeling gecontroleerd?

Meestal is het niet nodig om poorten open te zetten naar je PlayStation. Wat is het probleem precies en is de PlayStation bekabeld aangesloten?

Hallo waqqas,

Ik heb glasvezel,en is bekabeld!

Heb zelf een fluke zo dat ik de kabel kan testen en de kabel is goed! Het rare is dat ik online heb opgezocht en dat er echt meerdere problemen hebben met de router van odido als ze hun ps5 willen aansluiten met kabel!

Bij mij doet de wifi het wel op mijn ps5 maar bekabeling niet!

 

Dat is het probleem,en heb een mevrouw gesproken vanavond dat ze toevallig eergisteren ook iemand had die het zelfde probleem had en ze zei dat je zekers iets moet instellen.

Maar ja nu dat ik zelf als leek software gezien nu iets heb gedaan waar dat mijn router helemaal geen internet meer geeft.

 

Maar er komt morgen een monteur en hoop dat dit verholpen wordt en dat er snel een oplossing komt voor mijn router en ps5 want vind dit echt slecht ( mijn mening)

Reageer