Beantwoord

YouTube deels geblokkeerd via Wifi

  • 8 December 2020
  • 32 reacties
  • 1231 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7

Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen  op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.

De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.

Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7

@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?

Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!

Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.

De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.

Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!

Ik heb hetzelfde probleem, daarnaast werkt de stream van F1 TV pro ook niet als ik via m'n glasverbinding op internet zit. Via 4/5G werkt het wel.

@Sander Helaas. Zelfde fenomeen op youtube. 

Ik heb hier ook last van. Youtube geeft aan dat de video in mijn land niet beschikbaar is. Hetzelfde probleem bij NPO, ook daar krijg ik te horen dat ik in het buitenland ben. 

Via mobiel internet werkt alles bij mij wel, maar via de Tmobile thuis dus niet. 

@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?

Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!

Helaas werkt de stream van f1 TV pro nog niet. Schakel ik over naar 4G/5G van Vodafone, werkt het direct.

In de app krijg ik de error code 2.6.3 en via de site F1TV blijft hij en tijdje laden en daarna krijg ik weer de play button te zien en is er dus niets gestart. Zet ik een VPN verbinding op naar een NLse server werkt de stream ook direct.

Reageer