Hoe kan ik een officiële klacht indienen? Na 8 keer bellen en nog steeds zijn er afspraken die niet nagekomen worden, wordt gewoon van kastje naar de muur gestuurd, klantenservice medewerkers die nergens iets van afweten, telkens het hele verhaal opnieuw vertellen terwijl alles genoteerd zou zijn. Verkeerde producten die ik ontvangen heb, er gaat van alles mis bij T-mobile en het enigste antwoord dat ik krijg is : “ja ik weet het ook niet, en ik kan u ook niet doorverbinden, sorry maar helaas” Volgens de laatste dame die ik net aan de telefoon had zou ik online via de website een klachtenformulier in kunnen vullen. Ik kan nergens op de website dit vinden! Hoe kan ik deze klacht indienen zodat deze bij de heer Søren Abildgaard & mevrouw Tisha van Lammeren terecht komt? Ik zal het via Linkedin ook eens proberen om rechtstreeks in contact te komen om alle opgenomen telefoongesprekken ook eens door hun te laten horen hoe de gesprekken zijn gegaan.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel