Beantwoord

Zeer slechte klantenservice !

  • 17 April 2020
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Hoe kan ik een officiële klacht indienen? Na 8 keer bellen en nog steeds zijn er afspraken die niet nagekomen worden, wordt gewoon van kastje naar de muur gestuurd, klantenservice medewerkers die nergens iets van afweten, telkens het hele verhaal opnieuw vertellen terwijl alles genoteerd zou zijn. Verkeerde producten die ik ontvangen heb, er gaat van alles mis bij T-mobile en het enigste antwoord dat ik krijg is : “ja ik weet het ook niet, en ik kan u ook niet doorverbinden, sorry maar helaas” Volgens de laatste dame die ik net aan de telefoon had zou ik online via de website een klachtenformulier in kunnen vullen. Ik kan nergens op de website dit vinden! Hoe kan ik deze klacht indienen zodat deze bij de heer Søren Abildgaard & mevrouw Tisha van Lammeren terecht komt? Ik zal het via Linkedin ook eens proberen om rechtstreeks in contact te komen om alle opgenomen telefoongesprekken ook eens door hun te laten horen hoe de gesprekken zijn gegaan.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 April 2020, 17:15

Bekijk origineel

2 reacties

Dat via Linkedin is een manier die kan werken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MB internet, goed dat je het aankaart op de Community. Het spijt me oprecht dat er zoveel vertraging in jouw pakket zit. Het is natuurlijk niet prettig om al sinds 1 april op een modem te moeten wachten. Het heeft ermee te maken dat we momenteel middenin een overstap zitten naar een andere distributiepartner en dat er een vertraging is ontstaan in de distributie.

Dit is absoluut niet bedoeld om met de vinger te wijzen, maar heeft er wel voor gezorgd dat er wat is misgegaan met installatiepakketten en bestellingen.

Om terug te komen op je hoofdvraag: je kunt altijd terecht bij klachtencompas wanneer je jouw ongenoegen betreffende een situatie of bedrijf wilt uiten. Verder ben je natuurlijk vrij om een klacht kenbaar te maken via social media. Daar hoort LinkedIn ook bij. Als ik je ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer