Beantwoord

Zonder internet na een mislukte aansluiting

  • 25 November 2021
  • 29 reacties
  • 325 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dan heb ik nieuws voor je @BeMu 

Ze maken allemaal gebruik van externe partijen.

Aanleg vwt beheer allinq Guidion doet ook Ziggo. En voorheen Telfort XS4ALL. Ziggo KPN gebruiken 2/3 partners voor installatie's, netwerk werd beheerd door Huawei. De ene is de ander niet, is zeker waar.

Inmiddels zijn de meeste problemen opgelost door de nieuwe procedure maar is deze nog niet 100% afgedicht.

Reputatie 4

Er moet gewoonweg niet vergeten worden dat de procedures een workaround zijn om GPON niet om te laten vallen door verdwaalde NTs van KPN die op het netwerk komen. T-Mobile krijgt het niet anders opgelost klaarblijkelijk want de OLT in de PoP is niet te beschermen tegen deze ellende zover ik begrijp. Het is dus geen structurele oplossing maar een pleister icm onderaannemers. Wellicht dat @BeMu dat ook bedoeld?

Reputatie 7

Hi @SergeyT, super goed dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik had heel graag gelezen dat de start van jouw nieuwe abonnement vlekkeloos was verlopen, excuses voor deze ervaring. Ik ben heel blij om te lezen dat jij al bent voorzien van een Unlimited Data voucher. Heeft jouw vrouw toevallig ook een Tele2 of T-Mobile Mobiel abonnement? Dan stuur ik namelijk met liefde nog een extra code jullie kant op, zodat het thuiswerken hopelijk makkelijker is totdat jullie verbinding weer online is. 

Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om jou van meer duidelijkheid te voorzien. Er is geen sprake van een administratie issue, maar momenteel staat er nog een verzoek open naar onze technische dienst. De Guidion monteur heeft inderdaad geen licht geconstateerd bij het bezoek, daarom staat de bestelling nog in oplevering. De monteur heeft dit op de dag zelf gelijk naar ons doorgezet, maar jammer genoeg werd dit niet direct doorgezet naar onze technische dienst. Een andere collega heeft dit twee dagen geleden dan ook gelijk in werking gezet en momenteel dienen we te wachten op een reactie van onze technische dienst. Zij doen hun uiterste best om hier zo snel mogelijk naar te kijken, maar momenteel is het erg druk op de afdeling. Het kan dan ook enkele dagen duren voordat dit succesvol is afgerond, maar ik ben graag open en eerljik hierin. Ik heb in ieder geval een collega van de technische dienst aan zijn mouw getrokken met het verzoek of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden! 

Ik hoop dan ook dat mijn collega’s van de technische dienst dit zo snel mogelijk kunnen oplossen, zodat jij optimaal van jouw nieuwe netwerk kunt genieten. Zodra jij weer online bent, dan hoor ik dat graag. Dan maak ik namelijk gelijk de vergoeding van de afgelopen dagen voor jou in orde. Jij betaalt namelijk niet voor diensten die het niet doen. Als jij ook nog andere vragen hebt, laat het dan zeker weten. Ik help je heel graag verder! 😊

 

Reputatie 1

Beste @Lisa. Dank je wel voor een vriendelijke en respectvolle antwoord. Helaas is dit geen echte oplossing nog. 

Ik ben heel blij om te lezen dat jij al bent voorzien van een Unlimited Data voucher. Heeft jouw vrouw toevallig ook een Tele2 of T-Mobile Mobiel abonnement? Dan stuur ik namelijk met liefde nog een extra code jullie kant op, zodat het thuiswerken hopelijk makkelijker is totdat jullie verbinding weer online is. 

Mijn vrouw, dochter, en zoon hebben allen mobile abonnementen van T-Mobile (de laatste twee op mijn naam). Een, twee, of drie extra Unlimited Data vouchers zijn heel welkom. Gisteren moest ik mijn telefoon op een plek laten liggen, zodat mijn zoon die als hotspot kon gebruiken. Wij hebben niet overal mobiel bereik binnenhuis.