zwaar fluctueren internet en tv app blijft hangen.

  • 12 September 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2

Al een aantal dagen problemen met intener dat wegvalt. Modum of deco reset leek te werken.

Echter vandaag niet meer. Varieer nu ergens tussen de 75 en 230 mb down en max 400mb up. Volgens alle speedtests behalve via de speedtest van odido daar ruim 800mb up en down? 

Ben geneigd de andere te geloven aangezien we het overduidelijk merken met gamen en video bellen. 

En dan nog het nieuwste grapje sinds vandaag. Tv kijken via de app op de smart tv. Zap naar bv rtl4 zie 3 keer hetzelfde stukje beeld en blijft dan compleet hangen. Zap dan naar zeg npo 3 zelfde verhaal en dat op alle zenders. 

Hier valt echt niet mee te werken. Kan niet normaal thuis werken want videobellen is een hel. Gamen vergeet het maar door wegvallende snelheid en hoge ping. Oja en dat gezegt hebbende ja alles is al gereset en herstart, ja de deco heb ik er al tussenuit gehaald en dus internet direct van modum naar pc. Converter al opnieuw opgestart. 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hi @Daphne091985, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen router/switch aangesloten hebt. Zou je deze kunnen loskoppelen en de volgende test kunnen uitvoeren met een bekabelde verbinding?  

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Dan kan ik dit namelijk voor je doorzetten, alvast bedankt!

Bekijk origineel

2 reacties

Belangrijk detail is dat de omliggende buren die ook klant zijn bij odido dezelfde problemen hebben. De laatste keer lag het aan de wijkcentrale. Ook wij hebben alles al herstart en gereset.  

En dan meld ik ook maar gelijk dat ook mijn 5G van mijn mobiele abonnement ook sinds ruim een week vaker niet werkt dan wel. Dit maakt het gebruiken van alternatieven erg lastig 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daphne091985, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen router/switch aangesloten hebt. Zou je deze kunnen loskoppelen en de volgende test kunnen uitvoeren met een bekabelde verbinding?  

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Dan kan ik dit namelijk voor je doorzetten, alvast bedankt!

Reageer