Zyxel t-56 geen wifi geen internet aan uit lampje blijft knipperen

  • 18 March 2024
  • 29 reacties
  • 409 Bekeken

Ik heb de glasvezelontvangst. 3 lampjes branden op de huwai. de LOS brandt niet. Huwai is verbonden met zyxel t-56. Ik heb verschillende bekabelde apparaten: /rasberrypi/ homeassistant chromecast etz. Alles heeft gewerkt tot gistermiddag. ( gisteren heb ik home connect gekppeld voor mijn vaatwasser. ) Alles werkte om 13.00 uur. Om 14.00uur opeens geen internet. Aan uit gezet. Daarna bleef de aan uit knop van de router groen knipperen. Geen internet en er waren geen wifitekens zichtbaar en ik had nog geen internet. Knopje op de zijkant ingedrukt (tijdens knipperen aan ut knop)) helaas wifi ging niet branden. Er is geen lanverbinding tot stand gekomen. (alleen de laptop eraan gehangen)

Na een paar uur puzzelen: Harde reset uitgevoerd op de router. Alle instellingen proberen te herstellen (MESH uit, wifi wachtwoorden voor 25 en 50 mhz instellen etc. ) helaas zelfde probleem. Ik lees over updates van dit apparaat… Wat zou ik kunnen doen? Ik heb inmiddels gebeld met klantenservice..Binnen 3 dagen word ik geholpen. Wat zou ik zelf nu nog kunnen doen?

Waqqas 1 maand geleden

Hallo @Kirenest 

Waarschijnlijk was de router aan het updaten, kan je de ONT eens herstarten en daarna vertellen welke lampjes constant branden of knipperen op de Huawei en welke lampjes branden op de router?

Als het aan/uit lampje knippert kan je dan eens een paar minuten wachten?

Bekijk origineel

29 reacties

Ik zal dat morgen nogmaals doen, is ook gedaan tijdens installatie van nieuwe router. Laat het je weten

Reputatie 6
Badge +2

@Btux Super, dank je wel! We wachten je terugkoppeling af. 

Ik heb dezelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marwa H.I, heel goed dat je dit kenbaar maakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten van ons Internet! Daarom heb ik meteen je dossier gepakt om mee te denken aan de oplossing. Ik was blij om te zien dat je inmiddels snel een afspraak hebt staan met Guidion.

Ik heb er vertrouwen in dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar jullie ontmoeting! 😃

Reageer