ZyXel T-56 mac filter

  • 10 May 2024
  • 9 reacties
  • 46 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Bij mij is de mac filter in het menu beveiliging verdwenen.

Hoe krijg ik deze weer terug ik kan nu alleen mac filter bij wifi gebruiken ?

Waqqas 10 dagen geleden

Hallo @bert58 

De Zyxel-T56 heeft een custom firmware waardoor niet alle instellingen zichtbaar zijn, ik zie ook enkel firewall en parental control onder beveiliging.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bert58 

De Zyxel-T56 heeft een custom firmware waardoor niet alle instellingen zichtbaar zijn, ik zie ook enkel firewall en parental control onder beveiliging.

Hallo @bert58 

De Zyxel-T56 heeft een custom firmware waardoor niet alle instellingen zichtbaar zijn, ik zie ook enkel firewall en parental control onder beveiliging.

 

Toen ik de Zyxel-T56 in gebruik nam was het er nog wel. Had alles ingesteld en de volgende dag toen ik weer ging inloggen was het ineens verdwenen uit het menu. Dus het kan wel, wil graag het menu weer terug hebben ?

Reputatie 7
Badge +15

@bert58 

Het zou even een weergave foutje kunnen zijn geweest maar na het openen van firewall en parental control zie ik ook niks over Mac filtering 

@bert58

Het zou even een weergave foutje kunnen zijn geweest maar na het openen van firewall en parental control zie ik ook niks over Mac filtering 

Nee het is gewoon verdwenen maakt niet uit waar ik heen ga, ben alles al 10x bij langs gegaan

 

 

Daar stond het tussen

Reputatie 7
Badge +14

Mij is zo'n functie ook nooit opgevallen.  Maar als het er niet in zit, dan is het niet per abonnement aan te zetten. Of zat het misschien in de add on "veilig internet "?

Het is gewoon standaard het zat ook in mijn vorige router op dezelfde plek in het menu. Ik heb de helpdesk gebeld van Odido. Maar die wisten helemaal niks over mac filtering. Het advies was om hier er vragen over te stellen. Ik zat te denken kan het zo zijn dat de router vanzelf een firmware update heeft gedaan dat het nu is verdwenen ?

 

Of zat het misschien in de add on "veilig internet "? zegt mij niks

Reputatie 7
Badge +15

@bert58 

Ik zie wel dat deze optie in de originele firmware zit maar zoals eerder gezegd werkt Odido met een custom firmware waarop niet alle instellingen zichtbaar zijn.

Reageer