Beantwoord

Zyxel T50 modem wil geen verbinding maken met smartbox(iptv)

  • 26 March 2020
  • 28 reacties
  • 1923 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Dit schijnt ook niet werken. ik heb het netwerk “vergeten” en opnieuw proberen te verbinden. Kan de afstand van het kastje en de modem iets mee te maken hebben? zelfs op anderhalf meter afstand maakt het geen verbinding met de modem.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @skm, goed dat je om hulp vraagt op de Community, daar zijn we voor! 

Ik heb een lijnmeting gedaan en zie dat de verbinding inderdaad een aantal keer is weggevallen in de afgelopen periode. Om dit euvel te verhelpen, heeft mijn collega van de Klantenservice Guidion aangestuurd. De monteur komt morgen al langs zie ik, dat is fijn. Ik weet zeker dat de monteur er alles aan zal doen om de verbindingsproblemen te herstellen. 

Je hoeft in de Zyxel niets te wijzigen. De eventuele wijzigingen die aangebracht moeten worden, zullen door de expert worden uitgevoerd. Wil je me alsjeblieft laten weten hoe het bezoek morgen gegaan is? Mocht ik namelijk iets kunnen doen, dan bied ik me graag aan voor hulp. Samen komen we er altijd uit. Succes morgen en stay safe!

Best,

Ik heb tmobile modem zyxel -t50.

Sinds 3 dagen , kan ik via my android smart tv niets ontvangen.

yoube /videoland/Netflix werken gewoon goed.

Daarvoor heeft het wel gewerkt.

Zodra ik de app(iptv smarter/perfect player /iptv) opstart wordt de m3u url niet herkent.

Terwijl ik via 4g werkt de url link wel. 

Is er iets  dat in de zyxel modem  aanpassen of wijzigen moet worden.

mvg/simon

Reageer