Beantwoord

ZYXEL T50 naar woonkamer verplaatsen

  • 10 August 2020
  • 28 reacties
  • 1798 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 1

Tja, dan lijkt er toch iets van bekabeling niet helemaal goed. Maar T-Mobile heeft tegenwoordig een hele goede oplossing voor wifi problemen. Zo kun je dekking in je hele huis creëren. 


Bedankt voor de reactie. Had inderdaad dat Wifi Plus gezien, maar wou voordat ik extra maandelijkse kosten ga maken eerst kijken of het op de manier wil die ik voor ogen had.

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op het community forum @HWA .

Wat @eric_2 ook al aangeeft lijkt dit probleem een bekabelings fout.

Heb het vermoeden dat de kabel als een ‘cross’ kabel is aangemaakt, i.p.v. een ‘straight’, waarbij je T50 deze indeling niet snapt.

Dat je laptop dit wel ‘begrijpt’ zit hem in het feit, dat de tegenwoordige drivers (Auto Detect) van netwerkkaarten / switches zelf kunnen uitmaken of ze te maken hebt met een ‘cross’ of een ‘straight’ UTP en zich dan ook zodanig aanpassen. Aleen is dat dus niet het geval bij je modem WAN aansluiting, die verwacht altijd een ‘straight’.

“Meten is Weten” zeg ik altijd.

BTW, de kleur codering is alleen een indicatie, maar het gaat er om dat je ‘recht’ oversteekt. Dus 1 op 1 en 2 op 2 enz...

Reputatie 7
Badge +14

Tja, dan lijkt er toch iets van bekabeling niet helemaal goed. Maar T-Mobile heeft tegenwoordig een hele goede oplossing voor wifi problemen. Zo kun je dekking in je hele huis creëren. 

Reageer