Ik heb traag Internet

Ik heb traag Internet

Toon eerste reactie

38 reacties

Ik heb sinds gisteren bijna het zelfde probleem. Ik heb 400/400 glasvezel. maar haal nu maar 160/20, met variaties 130/3, 210/ 5 enz.  ook alle tips geprobeerd. Op de mobile het zelfde effect, ook de tv hapert af en toe. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JohCo & @keesb12, welkom op onze Community!

Om jullie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Ik heb onlangs al eens alles gedeeld via de mail 

Allemaal op verschillende dagen zie datum rechts onderin.

Bijgevoegd ook nog resultaten van mijn unifi UDM pro

Resultaten op 15-12-23

 

 

Hi @JohCo & @keesb12, welkom op onze Community!

Om jullie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

.

 

Hi @JohCo & @keesb12, welkom op onze Community!

Om jullie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

.

 

.

 

bij deze

 

Hi @JohCo & @keesb12, welkom op onze Community!

Om jullie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

.

 

.

 

De speedtest moet eerst goed gekeurd worden door u. Die zet niet door.

 

 

Via X is mij toegezegt dat er een monteur is aangestuurd.

Via X is mij toegezegt dat er een monteur is aangestuurd.

Dan heb jij inmiddels al meer informatie als mij :(

Via X is mij toegezegt dat er een monteur is aangestuurd.

Dan heb jij inmiddels al meer informatie als mij :(

Ik had hier wat geplaatst en op X wat geprobeerd, daar reageren ze net iets sneller, schijnbaar.😉

Zo we zijn inmiddels alweer even verder nog steeds geen vorderingen. Kan iemand me verder helpen 

Ik heb zelfs de afspraak met de monteur weer geanuleerd. Nadat ze het via X (twitter) hebben bekeken en doorgezet naar een monteur, werkt hier alles weer normaal. plusminus 378/ 380. Als je kunt zou je het daar kunnen proberen of via facebook. Hier schiet het niet echt op.

Reageer