Beantwoord

Abonnement verlengen gaat fout


Beste Odido,

Sinds 30 januari ben ik bezig om mijn abonnement te verlegen. Uiteindelijk is dit toen gelukt en toen ik mn mobiel in de winkel wilde ophalen bleek het de verkeerde kleur telefoon te zijn. Abonnement moest geannuleerd worden volgens hem, dit gedaan, telefoon besteld onder andere naam zodat de juiste kleur wel binnen zou komen. Ondertussen zijn we twee maanden verder en ik ben nog geen stap verder. Er staat dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten, zou geannuleerd worden, meerdere keren afgelopen maanden met jullie aan de telefoon gezeten en er komt gewoon geen verandering in. Ik word hier echt heel moe van en vind de service echt ontzettend slecht. Kan hier eens wat aan gedaan worden? Kan iemand die hele bestelling eruit halen zodat ik een nieuwe mobiel kan bestellen, want ik ben er nu heel erg klaar mee en anders stap ik over als het niet binnen deze week geregeld is.

Ik ben al heel lang lid, maar sinds odido is het ontzettend slecht geregeld. Niemand van een afdeling is blijkbaar te bereiken op een telefoonnummer, dit kan allemaal niet. Heel apart.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 March 2024, 12:47

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, tof dat je al zolang bij ons bent en je nu ook weer bij ons blijft met je verlenging! Minder leuk dat de verkeerde kleur voor je klaarlag in de winkel. Heb je voor mij je ordernummer? Dan kijk ik direct met je mee of ik deze voor je kan annuleren! 😄

Ik heb geen idee waar het ordernummer zou moeten staan, mijn naam is Sabine van Acquoij en geboortedatum is 17-03-1994. Het is al zo vaak geannuleerd en zo vaak gebeld, tot nu toe nog steeds niks. Het was eerst op de normale manier geannuleerd en toen volgens een medewerker op een andere manier en had het alleen nog goedkeuring nodig. Nou niks. En in mijn odido staat dat ik een abonnement heb tot 2026. Dus gaat niet goed. Ik ga ook niet betalen straks voor een mobiel die ik niet heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, je zou het ordernummer per mail ontvangen moeten hebben. Maar ik heb hem al gevonden. In het systeem staat je bestelling als geannuleerd. Ik zie dat mijn collega 'm ook op een andere manier geannuleerd heef. Of in ieder geval geprobeerd. Ik probeerde zojuist hetzelfde, echter krijg ik een foutmelding, omdat het toestelkrediet al op geaccepteerd staat. Er lijkt inderdaad iets niet helemaal soepel te gaan, dus ik heb direct een case aangemaakt voor de technische dienst: 69513326. 

Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 14 kalenderdagen, dus het kan even duren voordat ik een update krijg. Ik hoop snel iets te horen, aangezien de verlenging voor 28-03-2024 gepland staat. Dit heb ik ook aangegeven. Ik houd je op de hoogte! 😊

En kan de annulering niet geannuleerd worden dat ik alsnog de mobiel kan krijgen. Ik word er echt een beetje geïrriteerd van dat dit niet sneller zo gedaan kon worden. Ik vind het niet zo leuk. Word er contact met mij opgenomen als ik eindelijk eens iets kan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, de annulering kan niet teruggedraaid worden, anders had ik het graag voor je gedaan. Ik snap dat het niet fijn is dat er nu wat tijd overheen gaat, dus ik hoop zo snel mogelijk een update te krijgen. De technische dienst neemt zelf geen contact met je op, maar dat zal via mij verlopen. Daarom houd ik je case goed in de gaten voor updates en ik laat het je uiteraard weten!

Is er al iets bekend?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, goed dat je me een bericht stuurt. Er is een update. Mijn collega's van de retourafdeling moeten even de status controleren en de bestelling uit het systeem halen. Ik heb ze zojuist gemaild om dit te doen. Ik hoop snel reactie te krijgen dat alles voltooid is, zodat je snel je nieuwe bestelling kan plaatsen en je gloednieuwe toestel kan ontvangen. 

Ja dat hoop ik ook inderdaad, want ben nu al zat acties misgelopen door dit geklungel. Ik vind het op zijn zachtst gezegd echt waardeloze service. Kastje naar de muur, niemand kan contact met elkaar maken alleen via mail. Schiet niet op tegenwoordig sinds het Odido is. Ik ben nu bijna twee maanden bezig hiermee, uiteindelijk is er nog steeds niets gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, geen fijne situatie inderdaad. Ik ben momenteel nog druk op zoek naar de oplossing. Ik begreep van mijn collega in de winkel dat het toestel direct is geretourneerd, alleen is deze niet bij de retourafdeling aangekomen. Ik heb ze gevraagd dit z.s.m. opnieuw te controleren. Sorry voor het ongemak. Ik houd je op de hoogte!

Case 69513326

Jongens kom op, dit schiet niet op. Kan het er niet uitgegooid worden alvast, ik heb niets met die telefoon te maken en het wordt geleverd door de shop zelf. Dan kan ik door.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sabine, ik snap volkomen dat het niet fijn is om hierdoor te moeten wachten. Ik hoop dat 'ie snel gevonden wordt en dat ik snel reactie heb. Ik laat het je weten!

Ik geef je alvast aan dat als het niet voor de 27e geregeld is, ik per direct overstap naar een andere provider en ik betaal jullie niks extra. 

Reageer