Beantwoord

Afgewezen nieuwe simkaart en telefoon


Waarom wordt elk keer alles afgekeurt

icon

Beste antwoord door Cristien 13 March 2024, 13:29

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Hindoemeid  Wat wordt afgekeurd? Wil je iets meer uitleggen?

Gebruik je een Nederlands banknummer en adres?

Wat wil je aanschaffen?

 

Nieuwe simkaart afkeurt en of een nieuwe telefoon word allaam afkeurt snap je

Reputatie 7
Badge +14

@Hindoemeid Wil je antwoord geven op mijn vraag? Bank en adres?

Ben je al klant bij Odido? Heb je geen betalingsachterstand of betalingsregeling?

 Ga anders even lang een Odido shop. Ze kunnen je precies vertellen wat er aan de hand is. https://www.odido.nl/winkels

Nee dat heb ik niet ik moet online formulieren invullen dat kan ik niet doen alles wordt afgewezen daar baal ik heel erg van Odido gebelt hebben tegen mij gezegd online formulieren moet in vullen dat kan niet online doen. Ik heb geen betaal regeling alles is betaal maar toch keur ze alles af vriendelijk groet ratna

Reputatie 7
Badge +14

@Hindoemeid  Heb je soms een BKR status staan? 
Probeer het eens met een andere browser of ga langs een shop dan kan je gelijk àlles invoeren 

Dat weet ik niet weet jullie dat

Reputatie 7
Badge +14

@Hindoemeid  Nee (ik ben ook klant) maar als je ergens schuld hebt of een eigen huis kan je niet meer dan €250 besteden aan een telefoon. 

Met welk browser dat weet juist niet

Reputatie 7
Badge +14

@Hindoemeid  Waarom ga je niet langs een shop! ?

 

Google of Edge! ? 
https://www.google.com/?hl=nl 

https://www.microsoft.com/nl-nl/edge?form=MA13FJ 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hindoemeid, je kan zoals @CrisTien zegt het beste even langs 1 van onze winkels om de bestelling te plaatsen. Dan zien ze direct waar je tegenaanloopt en waar je op afgewezen wordt. Dit is de snelste manier om erachter te komen. Een andere manier om de reden van afwijzing op te vragen vind je op deze pagina: Hierom hebben we je abonnement afgewezen | Odido. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat je alsnog een nieuwe simkaart en toestel kan bestellen! 😊

Reageer