Beantwoord

Annuleren bestelling

  • 30 October 2023
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Beste T-mobile kunnen jullie bestelling  203042305 aub annulleren?  Wil graag een ander toestel bestellen. Dank alvast.  Gio

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 October 2023, 12:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ViGD 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi Hajar,

 

Kun je deze ook annuleren? Ik heb het verkeerd aantal MB gekozen? Passen trouwens de hoesjes van de 14 pro en 15 pro? Zijn ze hetzelfde. Heb namelijk een duur hoesje. Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ViGD 

Om welke bestelling gaat het? Kun je daar ook het ordernummer van delen? Wat betreft de hoesjes ik lees online dat ze niet passen. Ik heb zelf de iPhone 15 nog niet gezien dus kan niet uit eigen ervaring spreken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hi Hajar, Dank je. Alles is nu goed besteld dus geen actie meer nodig. Ik wacht nu rustig op mijn bestelling.

 

Vriendelijke groet,

 

Gio

Reputatie 6
Badge +6

Hi Hajar, Dank je. Alles is nu goed besteld dus geen actie meer nodig. Ik wacht nu rustig op mijn bestelling.

 

Vriendelijke groet,

 

Gio

Dat is erg fijn om te lezen! Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 
Pharwin

ik wil graag mij iphone 15 pro bestilling met bestelnummer  202944833 anuuleren! bedankt voou u help

 

Hi, i have cancelled my order for 1phone 15 pro and placed a new order, could you tell me by when can i expect a refund? Order # 204411583

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ritta, ik zie dat je toestel gisteren is geleverd. Mocht je er toch van af willen zien, dan kun je de stappen op deze pagina volgen om hem te retourneren. Mocht je hem toch willen houden dan wens ik je er nog heel veel plezier mee!

Hi @vipin.shettigar, you can expect your refund within 14 days after cancellation!

Reageer