Beantwoord

Annuleren bestelling mobile

  • 4 December 2023
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn bestelling 204740317 annuleren. Ik ben op de eerste stap “Je bestelling is ontvangen” en het openstaande bedrag heb ik nog niet betaald.

Met vriendelijke groet 

icon

Beste antwoord door ngohungphuc 4 December 2023, 10:10

Bekijk origineel

5 reacties

Opgelost 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn bestelling 204740317 annuleren. Ik ben op de eerste stap “Je bestelling is ontvangen” en het openstaande bedrag heb ik nog niet betaald.

Met vriendelijke groet 

Hallo @ngohungphuc, allereerst, welkom op onze Community en excuses voor de late reactie! Het is momenteel erg druk en we helpen alle klanten die op volgorde bij ons binnenkomen, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! Daarom kan het iets langer duren voordat je een reactie van je ons kan verwachten, sorry! Ik heb het gelijk dubbel voor je gecheckt ik zie inderdaad dat je order is geannuleerd!

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik zou graag mijn bestelling die ik 6 uur geleden heb gedaan met order nummer 206182724 iPhone 15 128GB zwart willen annuleren. Ik kan op geen enkele mogelijk manier iets vinden waar ik zo iets mee kan annuleren. Er zou binnen 2 uur via de mail een amp koerier mail komen voor de afspraak op de aangegeven adres, die ik voor alsnog niet heb ontvangen. Ik heb al wel €6,41 betaald voor service kosten. Ik zou dit graag van jullie vernemen dat de annulering is gelukt van het mobiele abonnement en dat ik het bedrag terug gestort krijg aangezien ik bedenk tijd heb stond in jullie website. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik zou graag mijn bestelling die ik 6 uur geleden heb gedaan met order nummer 206182724 iPhone 15 128GB zwart willen annuleren. Ik kan op geen enkele mogelijk manier iets vinden waar ik zo iets mee kan annuleren. Er zou binnen 2 uur via de mail een amp koerier mail komen voor de afspraak op de aangegeven adres, die ik voor alsnog niet heb ontvangen. Ik heb al wel €6,41 betaald voor service kosten. Ik zou dit graag van jullie vernemen dat de annulering is gelukt van het mobiele abonnement en dat ik het bedrag terug gestort krijg aangezien ik bedenk tijd heb stond in jullie website. 

Hallo @Samanthagoosens, je hebt inderdaad altijd 14 dagen bedenktijd. Echter, gaat deze pas van start, zodra je het toestel in handen hebt. De bestelling heb ik zojuist voor je geannuleerd! Het betaalde geld van € 6,41 ontvang je automatisch binnen 14 dagen van ons terug op het bankrekeningnummer waarmee je de betaling had gedaan! 

Groetjes, 

Pharwin 

Heel erg fijn voor uw reactie. Dank je wel

Reageer