Beantwoord

Apple Watch 9 45 mm

  • 15 January 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb op 4 januari mijn apple watch besteld en toen stond er leverbaar vanaf 15 januari. Nu zie ik leverbaar vanaf 19 januari? Maar wat is het nou. 15e of 19e want toen ik hem bestelde was het de 15e 

icon

Beste antwoord door Cristien 15 January 2024, 09:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @glpcna  Welkom in de community van Odido.

 Ik zou persoonlijk de 19de aanhouden. Komt de Watch eerder heb je geluk.

Het komt zomaar voor dat tijdens het bestelproces er toch weer mensen eerder waren dan jij en Odido ze bij moest bestellen.

Om het helemaal zeker te weten kunnen de moderators voor je nakijken,

Tip: deze Watch is het wachten meer dan waard. (Maar ik begrijp je wel)

Prettige dag en pas op het kan glad zijn.🙈💨

Jaa dat zou fijn zijn als iemand me even een update kan geven over de levering😊. Jullie ook uitkijken want het is idd glad! :) geniet van de sneeuw 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi gplcna, tof dat je voor de Apple Watch9 gaat! Ik kijk graag met je mee naar je bestelling. Heb je voor mij je ordernummer? Op je postcode kom ik alleen uit op geannuleerde orders. Kan dit kloppen? Zo niet, dan hoop ik dat ik met een ander ordernummer op de juiste bestelling uitkom! 😄

206253584 Is mijn order nummer. Super bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, bedankt voor je ordernummer! Volgens het systeem is deze bestelling geannuleerd. Heb je niet toevallig een mail ontvangen over een annulering? Ik zie verder geen logs genoteerd staan waarom deze bestelling geannuleerd is. Bel even met mijn collega's op 0800-0092 en vraag dan naar de afdeling Telesales. Wellicht kunnen zij meer gegevens inzien of waar nodig een nieuwe bestelling plaatsen. Ze zijn vandaag tot 20:00 uur te bereiken. Laat je het me weten wat er uit dit gesprek is gekomen? Ik ben erg benieuwd!

Reageer