Beantwoord

Apple Watch Ultra 2 besteld op 27/10 nog steeds niet binnen.

  • 13 November 2023
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hoi, Ik heb op 27 oktober de “Apple Watch Ultra 2 Titanium Case 49mm Alpine-Band Blauw” besteld en heb gekozen voor ophalen in de shop maar heb nog steeds niets gehoord. Vrijdag 3 november was ie weer op voorraad maar hoor maar niks. Begint wel vervelend te worden, kunnen jullie me vertellen waar mijn bestelling blijft?

icon

Beste antwoord door Muri 19 November 2023, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Muri 

ik heb je bestelling bekeken en de levertijden ervan en momenteel is de Apple Watch Ultra 2 Titanium Case 49mm nog niet op voorraad. Dit kun je ook terugzien in onze levertijdentabel. Je ontvangt een bericht van de shop zodra die weer op voorraad is. Excuses voor het ongemak, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die we krijgen. 

Hoi Hajar, dat is frappant want op de website staat dat ie op voorraad en leverbaar is. Is hier een verklaring voor? Bestel je het bij Odido omdat ie op voorraad is (volgens de website) om vervolgens aan te horen dat het niet zo is? 
 

 

De versies die niet op voorraad zijn (levertijdentabel) zijn andere versies met andere banden?

Hoi @Hajar van Odido kan ik hier nog een terugkoppeling op krijgen? Ik ben bang dat er in jullie systeem (weer) iets niet goed gaat? Zie ook oud topic: 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Muri, ik heb het meteen nagevraagd bij mijn collega's van Order Management en we hebben de betreffende Shop zojuist gemaild met de vraag of de Watch in de winkel klaarligt en zo ja, of ze z.s.m. contact met je willen opnemen. Ik ben maandag zelf afwezig, dus mocht je maandag nog niets hebben gehoord, dan kijk ik dinsdag of mijn collega's al hebben gereageerd. Hoe het er nu uitziet, verwacht ik stiekem dat jouw Watch wel klaarligt in de shop, maar ik wacht nu even op bevestiging! 

Hi Muri, ik heb het meteen nagevraagd bij mijn collega's van Order Management en we hebben de betreffende Shop zojuist gemaild met de vraag of de Watch in de winkel klaarligt en zo ja, of ze z.s.m. contact met je willen opnemen. Ik ben maandag zelf afwezig, dus mocht je maandag nog niets hebben gehoord, dan kijk ik dinsdag of mijn collega's al hebben gereageerd. Hoe het er nu uitziet, verwacht ik stiekem dat jouw Watch wel klaarligt in de shop, maar ik wacht nu even op bevestiging! 

Hoi Marciano, het is geluk, bedankt! Mijn Apple Watch was al op de vestiging alleen wisten ze niet van wie het was, beetje raar… Administratie was niet in orde waardoor ik onnodig lang heb moeten wachten terwijl dat ding gewoon al langer dan een week daar lag. Ben er iig nu blij mee 👍

Reageer