Apple Watch Ultra Titanium Case

  • 5 January 2023
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Direct leverbaar staat op de site. Dus besteld. Ben al een week aan het wachten en niemand bij T-mobile kan me vertellen wanneer hij geleverd wordt! Heel slecht en misleidend dit. Meerdere mensen last van?


5 reacties

Hier hetzelfde verhaal. Op 30/12 besteld (direct leverbaar), maar nog steeds geen Ultra in huis. Heel vervelend. Niet zo zeer het wachten, maar het feit dat de ze de verwachting niet waarmaken. Ik ben bewust overgestapt naar T-mobile vanwege de e-Sim voor de Apple Watch. Ik vraag me nu af of niet beter naar KPN had kunnen gaan. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kaai en @Onster 

Ik wil dit graag voor jullie uitzoeken. Kunnen jullie mij je ordernumer geven? Dan ga ik jullie bestelling controleren en jullie meer informatie over geven. 

Ik hoor graag van jullie!

78873828

Reputatie 7
Badge +9

@Onster Dankjewel ik heb het doorgezet naar de afdeling die over de bestellingen gaat. Zij gaan ervoor zorgen dat je bestelling klaarligt bij de shop waar je hebt besteld. Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je Apple Watch!

@Onster Dankjewel ik heb het doorgezet naar de afdeling die over de bestellingen gaat. Zij gaan ervoor zorgen dat je bestelling klaarligt bij de shop waar je hebt besteld. Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je Apple Watch!

Dank voor de genomen moeite, maar dit antwoord is mij niet concreet genoeg. Ik wil graag een specifieke datum. Het aantal vergelijkbare klachten neemt toe. Er zijn mensen die al langer wachten dan ik. Geeft geen vertrouwen. Wat is hier in vredesnaam aan de hand? Kom eens met een eerlijke verklaring, misschien komt er dan ook meer begrip. 

Reageer