Bestelling geannuleerd, maar wel betaald.

  • 3 October 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik heb vorige week een nieuwe iPhone 15 gekocht met bestelnummer 201384220. Ik heb betaald en nooit een bevestigingsmail ontvangen. Vervolgens heb ik gebeld naar Odido en die zeiden dat mijn bestelling was betaald. Nu is die gister geannuleerd maar mijn 882 euro is nu wel weg. Wanneer krijg ik mijn geld terug en hoe is dit gebeurd?

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @SemApenhorst 

We ervaarde een technische storing met de betaallink waardoor je bestelling automatisch ook is geannuleerd. Op welke manier heb je de betaling gedaan? Via iDeal of Creditcard?  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Dan vul ik een terugstortformulier voor je in zodat je binnen 14 dagen je geld terugkrijgt. 

Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SemApenhorst 

We ervaarde een technische storing met de betaallink waardoor je bestelling automatisch ook is geannuleerd. Op welke manier heb je de betaling gedaan? Via iDeal of Creditcard?  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Dan vul ik een terugstortformulier voor je in zodat je binnen 14 dagen je geld terugkrijgt. 

Excuses voor het ongemak!

Reageer