bestelling mogelijk niet doorgekomen?

  • 9 October 2023
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

7 dagen geleden een Iphone 14 Pro besteld, verlenging op een sim only abonnement via de Odido app.

Heb geen bevestiging ontvangen en ook niet kunnen betalen. 

Valt dit nog onder de “validatie” of de bekende storing?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RcNet 

Ik wil je bestelling graag controleren. Heb je een ordernummer voor me? Dan kijk ik met je mee!

Hi @Hajar van Odido, dank voor je reactie.

het ding is dus dat ik ook geen order nr heb.
Ik heb niets.

Vorige week volledige bestel procedure doorlopen en daarna was het stil.

In de app krijg ik op de voorpagina te zien: “u kunt verlengen”
Als ik daar op klik krijg ik de boodschap: “

Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.

Bekijk de einddatum van je contract

als ik op einddatum klik om te zien wat de einddatum is dan krijg ik een 404 pagina.

Zowel in de app als in mijn email is niets te vinden wat betreft de bestelling van vorige week.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RcNet 

Kun je ook je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we controleren of je wel kan verlengen op dit moment. Je kan tot 4 maanden voor einde contract verlengen. Als je daarvoor probeert dan kan je inderdaad een foutmelding krijgen als je via de app verlengt. 

Ik hoor het graag als je je profiel hebt aangevuld dan kunnen we met je meekijken. 

Hi @Hajar van Odido zojuist klantnummer toegevoegd. Enige veld met betrekking tot klantnummer was “internet + tv”, neem aan dat het daar ingevuld moest worden.

mijn abonnement is een sim only, maandelijks opzegbaar.
Vorige week kon ik de volledige bestelprocedure doorlopen, voor de nieuwe telefoon.
Nu niet meer.

Reageer