Beantwoord

Bestelling niet gevonden

  • 27 December 2023
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo,

Ik las dat de laatste tijd meer klanten tegen het probleem aanlopen dat als je een status wilt opvragen van een bestelling er dan niets tevoorschijn komt.

Ik heb gekozen om mijn bestelling op te halen in een Odido shop in de stad waar ik werk (ivm met openingstijden) vandaar dat ik voor mijn bestelling (205719212) graag meer info zou willen over de status. Las op de forums dat die info wel gegeven kan worden via deze weg.

Natuurlijk verwacht ik door bestellen tijdens de feestdagen niet dat het morgen al klaarligt. Maar weten of het nog deze week of toch volgende week wordt is wel handig.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 29 December 2023, 16:26

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb inmiddels al meer informatie gekregen over de status. Het vreemde is dat er op de website staat dat het toestel direct leverbaar is met ophalen in de winkel als snelste optie. Dit lijkt mij niet juist aangezien voor de veiligheid van winkelpersoneel er bijna niets in de shop aanwezig is.

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb inmiddels al meer informatie gekregen over de status. Het vreemde is dat er op de website staat dat het toestel direct leverbaar is met ophalen in de winkel als snelste optie. Dit lijkt mij niet juist aangezien voor de veiligheid van winkelpersoneel er bijna niets in de shop aanwezig is.

Hallo @stefan.wouda, superfijn dat je inmiddels al meer informatie hebt gekregen! Ik heb je bestelling gecheckt en ik zie dat je had gekozen voor de Apple Watch Ultra 2 Titanium Case 49mm, goede keus! Deze had je bij ons geplaatst op 26/12/23 en op 28/12/23 lag deze voor je klaar in onze winkel! Dat heeft inderdaad te maken met de we prijzige toestellen/watches niet meer in onze winkels hebben liggen i.v.m. diefstallen die in het verleden hebben plaatsgevonden. Op deze manier kunnen we de veiligheid van onze collega's in de winkels beter waarborgen! Toestellen en watches liggen klaar in onze logistieke center en zodra je een bestelling hebt geplaatst, zal deze zo snel mogelijk naar de betreffende winkel worden verzonden. Hier zullen een paar dagen overheen gaan. Eigenlijk is dat hetzelfde geval als je kiest voor thuislevering, omdat deze dan zo snel mogelijk wordt verstuurd naar onze koerier! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer