Beantwoord

Bestelling ophalen in Odido Shop Wageningen

  • 8 September 2023
  • 10 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb 5 september een telefoon+abonnement besteld en hier een bevestigingsmail van gekregen. 
Als ik de bestelstatus van mijn bestelling opzoek (200183308) in combinatie met postcode en huisnummer, krijg ik de melding: Geen bestelling gevonden.

Lijkt me dat hier iets niet helemaal goed gaat.

Met vriendelijke groet,

Lester

icon

Beste antwoord door lesterz 28 September 2023, 17:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Lester, van harte welkom op de Community en tof dat je een nieuw abonnement met toestel bij ons hebt besteld! Ik kan op je ordernummer en e-mailadres geen bestelling vinden. Heb je direct bij ons de bestelling geplaatst of via een derde partij? Mocht je via een andere verkoper de bestelling hebben gedaan, dan kun je daar al je vragen stellen m.b.t. je bestelling.

Laat het me maar weten! 😄

Hoi ik heb direct via jullie besteld (odido.nl),
Bevestigingsmail van webshop@odido.nl 5 september 14:49

Met vriendelijke groet,

Lester

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lester, bedankt voor de extra informatie! Ik heb je bestelling inmiddels gevonden en ik zie dat je hebt gekozen om het toestel op te halen in een van onze Odido Shops. Deze week zijn de eerste Odido shops geopend. Momenteel worden de overige shops (incl. die in Wageningen) omgebouwd. We verwachten dat we je in de loop van de komende dagen weer in de shop kunnen verwelkomen. Dan zal de bestelstatus ook bijgewerkt worden en ontvang je bericht over dat je toestel klaarligt. Mijn excuses voor het ongemak, ik moet je voor nu nog even om geduld vragen. 

Ik hoop dat je snel bericht krijgt! Laat je het me weten als het zover is? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar!

Hoi,

De Odido shop in Wageningen is inmiddels al weer een tijdje open, heb helaas geen bericht ontvangen, bestelstatus is ook nog steeds niet op te vragen.

Groet,

Lester

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lester, de shop is inderdaad weer open, fijn! Ik zie ook dat ze op 15 september om 15:51 een SMS hebben gestuurd dat jouw toestel klaar lag om opgehaald te worden. Kun je voor mij double checken of je de SMS echt helemaal niet hebt gehad? Vanaf 10:00 uur is de shop open en bereikbaar, dus dan bel ik ze gelijk even om te vragen of het toestel er nog ligt. Normaal gesproken moet je deze namelijk binnen 7 dagen ophalen. Ik kom na 10:00 uur bij je terug! 😊

Hoi,

Heb inderdaad geen sms ontvangen.

Groet,

Lester

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lester, wat apart dat je de SMS niet hebt ontvangen! Ik heb de shop nog niet te pakken kunnen krijgen, dus ik heb ze direct gemaild met de vraag of jouw toestel nog in de shop klaarligt. Woon je dicht bij de shop? Dan kun je altijd even binnenlopen. Vergeet dan niet je legitimatiebewijs mee te nemen. Zodra ik reactie heb, laat ik het je weten. Mocht je naar de shop gaan, wil je mij dan ook op de hoogte houden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lesterz, Goed nieuws - ik hoor net dat jouw bestelling nog voor je klaarligt in de T-Shop in Wageningen en ze zullen je zelf ook nog even bellen (als ze dat niet al hebben gedaan)! Ik hoop dat je hem vandaag al gelijk kunt ophalen als je tijd hebt. Laat je het me weten als je hem hebt? 😊

Hi @lesterz, Goed nieuws - ik hoor net dat jouw bestelling nog voor je klaarligt in de T-Shop in Wageningen en ze zullen je zelf ook nog even bellen (als ze dat niet al hebben gedaan)! Ik hoop dat je hem vandaag al gelijk kunt ophalen als je tijd hebt. Laat je het me weten als je hem hebt? 😊

 

Top!

Dank je voor de moeite, ik ga maandag even langs ben momenteel niet in Wageningen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lester, uiteraard met alle plezier gedaan! Dat klinkt als een goed plan. Mooi vooruitzicht ook. Eerst genieten van het weekend en daarna heb je je nieuwe toestel - heerlijk.

Ik wens je alvast een heel fijn weekend en ook heel veel plezier met je toestel!

Groetjes,

Marciano

Reageer