Beantwoord

Direct leverbaar in de webshop maar bestelstatus zegt wachten op voorraad?

  • 3 May 2024
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Vandaag mijn abonnement verlengt met ordernummer: 212853889.

Tijdens het bestellen stond er duidelijk op de website dat het toestel op voorraad was en nog steeds is. Toen ik uiteindelijk mijn bestelstatus heb kunnen vinden (onder de redelijk verstopte link service) zie ik tot mijn verbazing dat het proces is gestagneerd bij stap 3: "Wachten op voorraad”.

Betekent dit dat het toestel dus niet op voorraad is. ondanks dat de webshop wel aangeeft dat dit het geval zou moeten zijn?

Graag hoor ik meer.

icon

Beste antwoord door d33f 7 May 2024, 17:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Zelf maar eens een aantal keer gebeld. Gisteren stond het toestel nog gewoon op voorraad in hun systeem nadat ik besteld had volgens de klantenservice medewerker. Vandaag weer gebeld en nu opeens bleek deze toch niet op voorraad te zijn en werd er snel een nieuwe levering verwacht vandaar dat deze nog steeds op direct leverbaar staat in de webshop?

Beetje vaag verhaal als je het mij vraagt en volgens mij moet het voorraadsysteem van een webwinkel dan ook altijd actueel zijn (https://www.thuiswinkel.org/kennisbank/kennisartikelen/helaas-de-voorraad-is-op/).

Uiteraard ga ik nu ook nog niet moeilijk doen en verwacht ik maandag alsnog een levering onderweg te hebben, maar fijn is het niet om blij gemaakt te worden met een dode mus.

Reputatie 1

Nou helaas kom ik geen steek verder met de klantenservice.. Blijkbaar is het toestel de ene keer wel op voorraad en zou ik vandaag meer moeten horen en dan is deze weer niet op voorraad met levertijd onbekend? Wel wordt ik doodleuk doorverwezen naar APM terwijl er nog niks verstuurd is..

Graag hoop ik hier zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen in plaats van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen d33f, tof dat je bij ons blijft met je verlenging - en met een heel mooi toestel ook nog! Het toestel is wel op voorraad, maar ik gok dat het door het weekend iets langer duurt. Mijn collega die je heeft doorverwezen naar AMP heeft blijkbaar een fout gemaakt. Jouw bezorging wordt namelijk door PostNL gedaan en zolang deze bij ons nog niet verstuurd is, heeft het inderdaad niet zo veel nut om naar de koerier door te verwijzen. Mijn excuses hiervoor. Ik verwacht dat je vandaag of morgen de Track & Trace van PostNL ontvangt. Laat je het me weten als je hem hebt? Mocht je vandaag einde dag nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan doe ik direct navraag bij mijn collega's van Order & Delivery! 😄

Reputatie 1

Goedemorgen d33f, tof dat je bij ons blijft met je verlenging - en met een heel mooi toestel ook nog! Het toestel is wel op voorraad, maar ik gok dat het door het weekend iets langer duurt. Mijn collega die je heeft doorverwezen naar AMP heeft blijkbaar een fout gemaakt. Jouw bezorging wordt namelijk door PostNL gedaan en zolang deze bij ons nog niet verstuurd is, heeft het inderdaad niet zo veel nut om naar de koerier door te verwijzen. Mijn excuses hiervoor. Ik verwacht dat je vandaag of morgen de Track & Trace van PostNL ontvangt. Laat je het me weten als je hem hebt? Mocht je vandaag einde dag nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan doe ik direct navraag bij mijn collega's van Order & Delivery! 😄

Intussen is de status wel veranderd naar "We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.”.

Dat is in ieder geval al vooruitgang :)

Reputatie 7
Badge +9

Kijk, dat is mooi - ik zie het in het systeem ook inderdaad! Ik hoop dat je snel de T&T ontvangt en dan kan het snel gaan. Laat je het me weten als je hem hebt? Ik blijf graag op de hoogte! 

Reputatie 1

Kijk, dat is mooi - ik zie het in het systeem ook inderdaad! Ik hoop dat je snel de T&T ontvangt en dan kan het snel gaan. Laat je het me weten als je hem hebt? Ik blijf graag op de hoogte! 

Verzendlabel is in ieder geval binnen bij PostNL. Zodra ik het toestel heb ontvangen laat ik dit hier even weten.

Reputatie 1

Kijk, dat is mooi - ik zie het in het systeem ook inderdaad! Ik hoop dat je snel de T&T ontvangt en dan kan het snel gaan. Laat je het me weten als je hem hebt? Ik blijf graag op de hoogte! 

 

Toestel is zojuist gearriveerd! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen d33f, superfijn dat je je toestel hebt en bedankt voor het laten weten! Al tijd gehad om 'm uit te proberen en bevalt 'ie? Ik wens je er in ieder geval nog heel veel plezier mee! 🙌🏻

Reageer