eSIM en een nieuw abonnement

  • 12 February 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Op 29-9-2023 twee abonnementen voor mobiele telefonie afgesloten met ingangsdatum van 1-12-2023. Bij de aanvraag om eSIM’s gevraagd en die werden ook heel snel geleverd (wel van T-Mobile) per post. 

Op de startdag van de abonnementen bleken de eSIM’s niet te werken en daarop naar een winkel van Odido gegaan om de problemen op te laten lossen. Ook de medewerker van Odido kreeg de eSIM’s niet geactiveerd en plaatste fysieke simkaarten in de toestellen om ze werkend te krijgen. Dit lukte.

Maar omdat we voor beide toestellen toch echt een eSIM wensten, adviseerde hij ons om dit in januari 2024 online te regelen. Maar wat bleek, per eSIM werd toch meer dan 5 euro in rekening gebracht. Dit verbaasde ons zeer en daarom verzoeken wij Odido de extra kosten voor de eSIM’s te vergoeden.

Wij horen graag nader van u.

Peggy van Odido 2 maanden geleden

Hi Johannes! 

 

Goed om te lezen dat beide eSIM’s nu werken! Uiteraard gaan we de kosten voor je vergoeden. Dat komt helemaal goed! 😊
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd waar ik de gegevens graag tegemoet zie. Dan regel ik de rest!

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Johannes! 

 

Goed om te lezen dat beide eSIM’s nu werken! Uiteraard gaan we de kosten voor je vergoeden. Dat komt helemaal goed! 😊
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd waar ik de gegevens graag tegemoet zie. Dan regel ik de rest!

Reageer