-
-
is een Master Poster
-
23 reacties
Ik weet dat ik bij Google zelf de watch 2 moet aanvragen en dat dat pas kan vanaf de 28e. Maar je kan wel alvast kijken via de links in de verschillende topics en info uit de mail. Daar zie ik dat je een factuur moet uploaden, maar die heb ik helemaal niet gekregen en kan ik ook nergens vinden.
Enige wat ik kan vinden is de "samenvatting" die ik via de mail heb gehad bij mijn verlenging maar dat is niet echt een factuur en ik verwacht ook niet dat Google dat voldoende gaat vinden. Je zou namelijk gewoon die verlenging kunnen aanvragen, dat document krijgen, de verlenging afzeggen (je hebt bedenktijd) maar die samenvatting vervolgens gebruiken voor een gratis watch... Dus, ik wil graag weten welk document we straks moeten uploaden naar Google en hoe we daar aan komen, vind de uitleg van Odido echt heel summier op dit onderwerp.
Hoi, jeetje, geen fijne ervaring met de klantenservice. Ik lees dat er dingen zijn gezegd die inderdaad niet kunnen, zoals het aanpassen van de datum op de factuur. Alvast een opmerking hierover: maak je a.u.b. geen zorgen over die datum. In mijn vorige berichten had ik al gezegd dat je gewoon gebruik had kunnen maken van de actie. Hierover meer hieronder.
Over de op = op in de voorwaaden. De actie loopt vanuit Google. In onze webshop staan daarom enkele voorwaarden met een linkje naar de promotiepagina van Google met alle algemene en aanvullende voorwaarden, waaronder de op = op voorwaarde. Dit hoefde daarom niet bij ons in de webshop te staan, omdat we verwijzen naar de betreffende link waar dit direct wordt aangegeven.
Je tweede topic is inderdaad gesloten. Ik snap dat de inhoud iets anders is, maar om het overzicht te bewaren kan dit gemakkelijk in dit originele topic. Het beste antwoord heb ik ook gedeselecteerd.
Over je gewenste oplossingen:
Je kunt een nieuwe order plaatsen. Het oude ordernummer en de oude datum kunnen hier niet opstaan en dat is niet erg! Ik heb er al voor gezorgd dat wij er met Google alles aan doen om je deel te laten nemen aan de actie. Zelf een Watch leveren valt hier uiteraard mee weg en een gelijkwaardig bedrag aan korting is ook niet meer van toepassing (lijkt me ook sterk dat dit mogelijk is).
Nogmaals in het kort; zorg dat je een nieuwe bestelling plaatst voor een model dat wel leverbaar is. Maak je hierbij nogmaals geen zorgen over je orderdatum. Zodra jullie je toestel hebben, stuur me dan voor allebei de oude en nieuwe ordernummers. Dan zorg ik voor de actie.
Ik snap volkomen dat je de Pixel Watch 2 wil ontvangen en dat je je hier zorgen over hebt gemaakt, maar er is uiteindelijk niks aan de hand. Ik regel het. Ik hoop dat bovenstaande informatie je zorgen weg heeft genomen. Mijn excuses voor je ervaring met de klantenservice, maar ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders verneem ik graag of het is gelukt met de nieuwe bestellingen en ontvang ik graag jullie ordernummers!
Voor nu alvast een hele fijne avond.
Bekijk origineel