Factuur Pixel 8 Pro voor de Pixel Watch 2

  • 19 October 2023
  • 21 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 1

Ik weet dat ik bij Google zelf de watch 2 moet aanvragen en dat dat pas kan vanaf de 28e. Maar je kan wel alvast kijken via de links in de verschillende topics en info uit de mail. Daar zie ik dat je een factuur moet uploaden, maar die heb ik helemaal niet gekregen en kan ik ook nergens vinden.

 

Enige wat ik kan vinden is de "samenvatting" die ik via de mail heb gehad bij mijn verlenging maar dat is niet echt een factuur en ik verwacht ook niet dat Google dat voldoende gaat vinden. Je zou namelijk gewoon die verlenging kunnen aanvragen, dat document krijgen, de verlenging afzeggen (je hebt bedenktijd) maar die samenvatting vervolgens gebruiken voor een gratis watch... Dus, ik wil graag weten welk document we straks moeten uploaden naar Google en hoe we daar aan komen, vind de uitleg van Odido echt heel summier op dit onderwerp. 

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi, jeetje, geen fijne ervaring met de klantenservice. Ik lees dat er dingen zijn gezegd die inderdaad niet kunnen, zoals het aanpassen van de datum op de factuur. Alvast een opmerking hierover: maak je a.u.b. geen zorgen over die datum. In mijn vorige berichten had ik al gezegd dat je gewoon gebruik had kunnen maken van de actie. Hierover meer hieronder.

Over de op = op in de voorwaaden. De actie loopt vanuit Google. In onze webshop staan daarom enkele voorwaarden met een linkje naar de promotiepagina van Google met alle algemene en aanvullende voorwaarden, waaronder de op = op voorwaarde. Dit hoefde daarom niet bij ons in de webshop te staan, omdat we verwijzen naar de betreffende link waar dit direct wordt aangegeven.

Je tweede topic is inderdaad gesloten. Ik snap dat de inhoud iets anders is, maar om het overzicht te bewaren kan dit gemakkelijk in dit originele topic. Het beste antwoord heb ik ook gedeselecteerd. 

Over je gewenste oplossingen: 

Je kunt een nieuwe order plaatsen. Het oude ordernummer en de oude datum kunnen hier niet opstaan en dat is niet erg! Ik heb er al voor gezorgd dat wij er met Google alles aan doen om je deel te laten nemen aan de actie. Zelf een Watch leveren valt hier uiteraard mee weg en een gelijkwaardig bedrag aan korting is ook niet meer van toepassing (lijkt me ook sterk dat dit mogelijk is).

Nogmaals in het kort; zorg dat je een nieuwe bestelling plaatst voor een model dat wel leverbaar is. Maak je hierbij nogmaals geen zorgen over je orderdatum. Zodra jullie je toestel hebben, stuur me dan voor allebei de oude en nieuwe ordernummers. Dan zorg ik voor de actie.

Ik snap volkomen dat je de Pixel Watch 2 wil ontvangen en dat je je hier zorgen over hebt gemaakt, maar er is uiteindelijk niks aan de hand. Ik regel het. Ik hoop dat bovenstaande informatie je zorgen weg heeft genomen. Mijn excuses voor je ervaring met de klantenservice, maar ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders verneem ik graag of het is gelukt met de nieuwe bestellingen en ontvang ik graag jullie ordernummers!

Voor nu alvast een hele fijne avond.

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi, tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro bent gegaan en dat je gebruik wil maken van de Pixel Watch 2 actie! Goed dat je je hier alvast op aan het voorbereiden bent Geen zorgen, de hardware factuur die je nodig hebt om de Pixel Watch te claimen ontvang je automatisch een paar dagen nadat je toestel is bezorgd via de mail. Hoef je niks voor te doen, even afwachten en dan komt het helemal goed! Laat het me gerust weten of het straks is gelukt met het aanvragen van de Watch 2. Ik wens je er in ieder geval al veel plezier mee! 😄

Reputatie 1

Dat vind ik wel erg vervelend, want ik krijg mijn toestel dan weliswaar 23 oktober (is de planning in ieder geval), mijn partner krijgt die van haar pas in november! Dat betekend dat je al die tijd moet wachten tot je de factuur hebt voordat je de watch kan bestellen, en die watch duurt ook nog eens minimaal een maand nadat je die hebt aangevraagd.. Daarnaast stond er op de site van Google zelf bij de actie op=op, geld dat ook als het via jullie is besteld??

 

Vind het wel beetje lullig zo, aangezien er door jullie werd vermeld "Op donderdag 12 oktober 2023 start de verkoop van deze toestellen en deze zullen direct leverbaar zijn.", wat dus gewoon een leugen is en daarmee misleiding van de consument. Sterker nog, als je nu googled op "levertijd pixel 8 odido" is dat nog altijd wat je te zien krijgt…

Waarom niet gewoon nu al die hardwarefactuur verzenden? 

Reputatie 1

Sterker nog, mijn partner krijgt nu een mail dat de levertijd onbekend is. Maar registratie is "tussen 27 oktober 2023 en 29 november 2023"​​​​​​. Dus als het toestel na 29 november komt kun je niet eens je watch aanvragen. Dat klopt toch van geen kant...? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, allereerst geen zorgen; je hardware factuur staat na 1 werkdag na ontvangst van je toestel ook in Mijn Odido. Ik hoop dat je dit fijner vindt. Als de Pixel Watch 2 op is, dan geldt de op = op inderdaad als je de bestelling bij ons hebt gedaan. De eerste verwachting was dat de toestellen per direct leverbaar zouden zijn, echter kan het natuurlijk voorkomen dat een toestel meer bestellingen heeft dan we hadden verwacht en dat we moeten wachten op voorraad, zoals in dit geval. Je kunt naar verwachting dus gewoon op 27 oktober je Watch claimen.

Wat betreft je partner; het kan wel eens voorkomen dat je langer moet wachten dan dat de actie loopt. Ik verwacht niet dat dit een probleem zal zijn. Mocht je partner het toestel na 29 november ontvangen, dan doe ik m'n best om de Watch alsnog te laten claimen, aangezien je er zelf niets aan kunt doen dat je te laat bent. Dit probeer ik namens Odido altijd te regelen en gaat naar mijn ervaring altijd goed. Mits je partner verder aan alle voorwaarden (besteldatum) voldoet uiteraard. Houd er wel rekening mee dat mocht de Watch niet meer op voorraad zijn, ik hier niks aan kan doen.

Heb je het ordernummer van je partner? Dan kijk ik graag of ik er meer over kan vinden!

Reputatie 1

Hoi, allereerst geen zorgen; je hardware factuur staat na 1 werkdag na ontvangst van je toestel ook in Mijn Odido. Ik hoop dat je dit fijner vindt. Als de Pixel Watch 2 op is, dan geldt de op = op inderdaad als je de bestelling bij ons hebt gedaan. De eerste verwachting was dat de toestellen per direct leverbaar zouden zijn, echter kan het natuurlijk voorkomen dat een toestel meer bestellingen heeft dan we hadden verwacht en dat we moeten wachten op voorraad, zoals in dit geval. Je kunt naar verwachting dus gewoon op 27 oktober je Watch claimen.

Wat betreft je partner; het kan wel eens voorkomen dat je langer moet wachten dan dat de actie loopt. Ik verwacht niet dat dit een probleem zal zijn. Mocht je partner het toestel na 29 november ontvangen, dan doe ik m'n best om de Watch alsnog te laten claimen, aangezien je er zelf niets aan kunt doen dat je te laat bent. Dit probeer ik namens Odido altijd te regelen en gaat naar mijn ervaring altijd goed. Mits je partner verder aan alle voorwaarden (besteldatum) voldoet uiteraard. Houd er wel rekening mee dat mocht de Watch niet meer op voorraad zijn, ik hier niks aan kan doen.

Heb je het ordernummer van je partner? Dan kijk ik graag of ik er meer over kan vinden!

Dat van die Op=op is NERGENS in jullie voorwaarde te vinden, dat vind ik nogal vreemd. 

Maar, ik ben inmiddels een ander topic gestart aangezien dit niet langer meer gaat over de vraag die ik heb gesteld aan het begin van dit topic, en ik meer aandacht wil bij de andere lezers van dit forum omdat ik graag wil inventariseren of er meer mensen door jullie benadeeld zijn die niet worden geholpen. zie dit:

 

Reputatie 1

ONVOORSTELBAAR!!!!! IN PLAATS VAN INHOUDELIJK AAN DE SLAG TE GAAN, WORD MIJN ANDERE TOPIC GESLOTEN! Omdat zogenaamd "je geen twee topics mag starten over zelfde onderwerp". Waar dit topic ging over welk document je nodig hebt voor de aanvraag, terwijl het nieuwe topic gaat over het handelen van Odido rondom deze actie en de problemen die daar uit voort zijn gekomen, inclusief een nauwgezette omschrijving van de gebeurtenissen. Dus, dan moet ik maar gaan kopiëren en plakken.

@Jason van Odido Halen jullie dan ook even de status beantwoord weg uit dit topic? 

​​​​

Reputatie 1

 

Samen met mijn partner hebben we 2x de Pixel 8 Pro besteld. Mijn bestelling is goed gegaan, maar die van mijn partner niet. Volgens Odido is de kleur (beige, 256gb) niet leverbaar. (volgens een medewerker bleek later dat er te weinig bestellingen zijn geplaatst en dus gaat Odido deze niet bestellen/leveren). 

 

In het kort:

Hierop hebben wij contact opgenomen met de klantenservice, waar werd verteld dat we de kleur konden veranderen. Dit is voor ons geen probleem, dus wilde we de kleur veranderen naar zwart. De korte versie van het verhaal is dat dit door Odido zo verkloot is, dat we nu geen factuur kunnen krijgen met een besteldatum van voor 16 oktober, wat nodig is voor de gratis watch (van 400!!!! euro). Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (ik neem aan iedereen met een witte of blauwe 256gb versie), dan zou ik dat graag van jullie horen zodat we, als Odido dit inderdaad niet op kan lossen, gezamelijk kunnen kijken wat hier aan te doen is. Het gaat tenslotte om nogal een bedag…

 

Dan de uitgebreide versie: 

  • 12 oktober besteld.
  • 20 oktober mail dat het toestel voorlopig niet leverbaar is, met daarbij een telefoon nummer voor als we informatie willen of iets willen aanpassen.
  • 20 oktober 13:24 gebeld met klantenservice. Medewerker A, we leggen voor wat we op de mail hebben gehad en meneer verteld ons dat hij inderdaad niet leverbaar is en waarschijnlijk ook niet word. We kunnen de kleur aanpassen. Geen punt voor ons, maar we laten direct weten dat we ons dan wel zorgen maken over die actie, hoe zit dat met de factuur datum als we nu de telefoon aan laten passen. Medewerker A weet het niet een gaat het navragen, we staan in de wacht.
  • Medewerker B neemt op, lijkt niet helemaal op de hoogte van de situatie en wij zijn ook verbaast, medewerker A zou alleen wat navragen. Medewerker B geeft aan dat hij het abonnement kan aanpassen voor ons, en begint wat dingen op te noemen over de kleur van het toestel en de belminuten etc. We onderbreken hem en vragen hoe dit zit met de factuur, blijft die hetzelfde of krijgen we een nieuwe? Helaas, we krijgen een nieuwe orderdatum. We geven aan dat dat niet is wat we willen of wat we hebben gevraagd, en leggen ook hem de hele situatie opnieuw uit. Hij zegt ons verder niet te kunnen helpen, hij kan alleen abonnementen afsluiten, dus verbind hij ons terug naar de klantenservice.
  • Medewerker C neemt op. Opnieuw de hele situatie uitgelegd. Medewerker C geeft aan dat hij het begrijpt, maar dat hij niet zomaar een bestelling kan aanpassen en dat dan toch echt de oude bestelling geannuleerd moet worden en een nieuwe moet worden aangemaakt. Maar, hij zegt dat vervolgens als dat is gebeurt hun “technische dienst” daarna de factuur die we krijgen kan aanpassen zodat de oorspronkelijke besteldatum er nog op staat. Ik geef heel duidelijk het volgende aan: Ik ben al heel veel jaren klant, en heb helaas gemerkt dat er vaak dingen fout gaan bij T-mobile (aka Odido), daarom wil ik dit best doen, maar pas NADAT ik op de mail een duidelijke omschrijving heb van de uit te voeren stappen, zodat ik daarop terug kan vallen als het fout gaat. Uiteraard kan meneer dit zelf niet doen, dus hij zegt dat hij “een case” gaat laten aanmaken, en daar komt deze informatie dan in. Wij gaan hiermee akkoord, en zullen die case afwachten voor we iets ondernemen. (Overigens hebben wij ook van deze “case” niks meer vernomen.)
  • Nadat wij ophangen zien we in de mail tot onze schrik een email van 13:34 met een annuleren van de bestelling, NIET VOLGENS DE AFSPRAAK.
  • Wij bellen om 13:48 weer terug en krijgen medewerker D aan de lijn. Die geeft aan er niet zo veel aan te kunnen doen, en zegt dat ze aan de medewerker die de annulering alvast heeft doorgevoerd gaat verzoeken ons terug te bellen. (wij denken medewerker A of B). Tevens adviseert ze ons een nummer van Google te bellen, waar na meerderen keren proberen nooit word opgenomen.
  • 21 oktober, we zijn NATUURLIJK niet gebeld, en dus bellen we zelf terug. Nu krijgen we medewerker E. Hij zegt ten eerste dat wat medewerker C ons belooft heeft helemaal niet kan, ze kunnen achteraf de factuur niet aanpassen met een andere datum of ordernummer. Dat betekend dat er door Odido geen document gemaakt kan worden op dit moment waarmee wij de watch kunnen aanvragen. Hij zet ons meerdere keren in de wacht om dingen na te vragen en komt uiteindelijk met de suggestie zelf contact op te nemen met Google, hij zal ons daarom later terugbellen.
  • Hij belt terug met het nieuws dat hij geen contact kan krijgen met Google, en dat hij daarom opnieuw bij de medewerker die ons abonnement heeft geannuleerd een contactverzoek gaat neerleggen, dat hij met spoed op maandag (23 oktober) met ons contact moet opnemen en het op moet lossen. Zelf is hij er namelijk niet vanaf maandag. Ook dient hij een klacht in bij zijn leidinggevende over het niet terug bellen van die medewerker. 
  • 23 oktober, zoals verwacht is er geen contact met ons opgenomen. Al ben ik op dit punt sowieso erg sceptisch dat Odido dit gaat oplossen. 

Onze gewenste oplossing is simpel:

OF Wij willen gewoon een nieuwe order, maar dan met factuur waarop het oude ordernummer staat en de oude orderdatum. 

OF Odido mag ons zelf een watch leveren

OF Odido mag ons komend jaar voor een gelijkwaardig bedrag aan korting op ons internet/tv abbonement geven

 

Hoe kan het nou dat een bedrijf waar ik al meer dan 15 jaar klant ben, en waar ik zowel internet/tv als twee telefoonabonnementen heb, ons op deze manier benadeeld? Uiteraard waren de gesprekken met de medewerkers veel uitgebreider dan hier staat samengevat, en wat daar langzaam steeds meer naar voren komt is dat het systeem zo is ingericht dat dit probleem helemaal niet is op te lossen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd, niemand weet bij Odido hoe dit gefixed moet worden. Dit kan echt niet, we hadden een deal een daarom zijn we niet naar een andere winkel gegaan. Dat Odido die deal eenzijdig aanpast (namelijk het niet meer leveren van 4 van de 9 toestellen) mag de klant niet de dupe van worden.

Oh als Odido dit leest, hier het ordernummer: 202249806

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, jeetje, geen fijne ervaring met de klantenservice. Ik lees dat er dingen zijn gezegd die inderdaad niet kunnen, zoals het aanpassen van de datum op de factuur. Alvast een opmerking hierover: maak je a.u.b. geen zorgen over die datum. In mijn vorige berichten had ik al gezegd dat je gewoon gebruik had kunnen maken van de actie. Hierover meer hieronder.

Over de op = op in de voorwaaden. De actie loopt vanuit Google. In onze webshop staan daarom enkele voorwaarden met een linkje naar de promotiepagina van Google met alle algemene en aanvullende voorwaarden, waaronder de op = op voorwaarde. Dit hoefde daarom niet bij ons in de webshop te staan, omdat we verwijzen naar de betreffende link waar dit direct wordt aangegeven.

Je tweede topic is inderdaad gesloten. Ik snap dat de inhoud iets anders is, maar om het overzicht te bewaren kan dit gemakkelijk in dit originele topic. Het beste antwoord heb ik ook gedeselecteerd. 

Over je gewenste oplossingen: 

Je kunt een nieuwe order plaatsen. Het oude ordernummer en de oude datum kunnen hier niet opstaan en dat is niet erg! Ik heb er al voor gezorgd dat wij er met Google alles aan doen om je deel te laten nemen aan de actie. Zelf een Watch leveren valt hier uiteraard mee weg en een gelijkwaardig bedrag aan korting is ook niet meer van toepassing (lijkt me ook sterk dat dit mogelijk is).

Nogmaals in het kort; zorg dat je een nieuwe bestelling plaatst voor een model dat wel leverbaar is. Maak je hierbij nogmaals geen zorgen over je orderdatum. Zodra jullie je toestel hebben, stuur me dan voor allebei de oude en nieuwe ordernummers. Dan zorg ik voor de actie.

Ik snap volkomen dat je de Pixel Watch 2 wil ontvangen en dat je je hier zorgen over hebt gemaakt, maar er is uiteindelijk niks aan de hand. Ik regel het. Ik hoop dat bovenstaande informatie je zorgen weg heeft genomen. Mijn excuses voor je ervaring met de klantenservice, maar ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders verneem ik graag of het is gelukt met de nieuwe bestellingen en ontvang ik graag jullie ordernummers!

Voor nu alvast een hele fijne avond.

Reputatie 1

@Marciano van Odido Als dit waar is (sorry maar ik blijf HEEL sceptisch), waarom kan NIEMAND bij de klantenservice mij iets dergelijks dan vertellen? Zelfs al word ik telkens weer in de wacht gezet omdat ze “het gaan checken”, er komt NIETS nuttigs uit, behalve dat het probleem niet op te lossen is. 

 

Tevens, door de op=op maak ik me nu sowieso nog zorgen. We hebben gelijk de order geplaatst, maar dit gaat natuurlijk niet geregeld zijn in een dag. Vanaf vrijdag kunnen ze aangevraagd worden, dus het is dan hopen dat we nog op tijd zijn omdat we niet direct vrijdagochtend actie kunnen ondernemen. (zoals wel met de watch van mijn eigen abbo)

 

Voor de duidelijkheid, als we de telefoon hebben, ga JIJ dan volledig de watch regelen? Of ga je iets doen waardoor wij zelf de watch moeten regelen?

 

Hier nieuwe order nummer: 202865453 (oude was 202249806). Wil je ook nog het casenummer hebben wat nu loopt zodat jij je geplande acties daaraan kan toevoegen? Als jij een oplossing hebt hoeven ze bij de klantenservice niet meer verder te zoeken natuurlijk..

Reputatie 1

@Marciano van Odido Mocht het zo zijn dat dit inderdaad gaat lukken dan ben ik, ondanks dat dit hele fiasco echt laat zien hoe vleugellam de klantenservice is en wij ons echt totaal belabberd behandeld voelen, wel heel blij dat er in ieder geval IEMAND is die ons weet te helpen en ben ik je erg dankbaar, dit gaat om best een flink bedrag. Ik lees net je reactie onder het topic van Stephanie en dat geeft me iets meer het gevoel dat er inderdaad wat geprobeerd gaat worden nu.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Navy (als ik je zo mag noemen 😉), eigenlijk een heel simpel antwoord; ik werk veel samen met mijn collega’s van marketing en zij zijn de contactpersonen voor - in dit geval - Google. Mijn collega’s van de klantenservice die je hebt gesproken hebben niet zo’n connectie met deze afdeling als ik. Daarom, nogmaals, blij dat je hier terecht bent gekomen. Ik snap volkomen dat je nog sceptisch bent, na je eerdere contactmomenten. Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft.

Over de OP=OP, mocht dit het geval zijn. Moeten we even kijken hoe we dit kunnen oplossen. Maar voor nu maak ik me daar geen zorgen over.

Zodra je je toestel en hardware factuur hebt. Moet je uiteindelijk zelf de claim indienen via de promotiepagina van Google. Mijn collega en ik zorgen er dan voor dat met jullie gegevens Google op de hoogte is dat – ondanks de factuurdatum – je gebruik kunt maken van de actie. Hoe dit precies gaat en welke gegevens Google nodig heeft, daar kom ik – waar nodig – nog op terug.

Bedankt voor de ordernummers! Is dit het casenummer dat je bedoelde? 66675659. Zo ja, dan heb ik mijn collega’s al op de hoogte gebracht. Gaat het om een ander casenummer? Stuur me die dan nog even door.

Ik snap volkomen dat mijn collega’s van de klantenservice niet (direct) aan deze oplossing dachten, omdat zij simpelweg geen (of – voor zover ik weet – weinig) contact hebben met marketing. Maar dit is wel goede feedback voor de toekomst, dat zij dit soort dingen voortaan ook kunnen oplossen.

Fijn dat je dit gevoel nu hebt en houd me de komende tijd even op de hoogte als jullie je toestel hebben ontvangen. De hardware factuur moet 1 werkdag na ontvangst in Mijn Odido staan. Van daaruit pakken we het weer verder op!

Voor nu een hele fijne avond gewenst.

Reputatie 1

Marciano, als je dit voor ons oplost mag je me alles noemen 😉

 

Casenummer is inderdaad de juiste, er is er nog eentje die eerder gemaakt is over het veranderen van de datum op de factuur maar dat nummer heb ik niet en dat ging sowieso al niks worden.

 

Bedankt voor de duidelijke en verhelderende uitleg. Je hoort het als we het toestel hebben opgehaald. (ik hoop morgen? Maar daar konden ze ons nog niks over zeggen).

 

Gr Mike 😉

Reputatie 1

@Marciano van Odido hij is binnen! Zojuist opgehaald in de winkel. Moeten we de factuur nu gelijk indienen via de actiepagina? (die het eindelijk doet trouwens, was totaal onbereikbaar de hele dag). Of moet jij eerst nog wat doen?

 

 

Reputatie 1

@Marciano van Odido wij hebben wel alleen de kassabon, we zien nergens een factuur staan. Niet in de app, ook niet op de mail. Klopt dat wel? Bij mijn telefoon kreeg ik hem de volgende dag gelijk en in de winkel zeiden ze ook dat we hem de volgende dag zouden krijgen bij dit toestel.

 

Anders moet ik gewoon de bon inscannen en uploaden, dat kan namelijk ook, alleen zie ik daar überhaupt geen datum op staan en bovendien staat er een orderID op die 1 verschild met de ordernummer in de mail? Op de mail (samenvatting) hebben we 202865453 gekregen, op de bon staan 202865454.

 

Reputatie 1

Hi @Navyblueboss ,

Ook ik had levering problemen en nu een zwart exemplaar binnen. Ik heb de claim met de kassabon gedaan en is goedgekeurd. Zie hier voor meer details:

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mike, sounds fair en super fijn dat je je toestel binnen hebt! 😄

Wellicht duurde het even, voordat je de hardware factuur zag. Heb je hem inmiddels gevonden? Als ik nu inlog op je Mijn Odido-account kan ik hem namelijk wel terugvinden. Hij staat onder Facturen > Aankoopbewijs. Hier staat direct een knop bij met downloaden. 

Probeer je het hiermee en laat je het me weten of het is goedgekeurd? @F.Karagul had dit ook al gedaan en deze was inderdaad direct goedgekeurd, dus ik verwacht dat het ook voor jou goed zal gaan! 

Ik verneem graag van je.

Reputatie 1

Nee staat geen factuur helaas, dus dan ga ik de kassabon indienen.

Reputatie 1

Ow maar wat vul ik dan in bij de datum en bij het factuurnummer? Aangezien ik die niet heb. Of is dat het orderID?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Mike, kijk je in de app of via de website? Via de website zie ik hem wel staan. Onder Facturen en dan een klein beetje naar beneden scrollen; onder Specificaties en boven Instellingen van je factuur. Zie screenshot hieronder.

Als je deze download vind je het factuurnummer en - zie ik nu - de orderdatum van 12 oktober

Kun je hem nu wel vinden?

Reputatie 1

Hi Marciano, zit je niet te kijken op mijn account ipv die van mijn vrouw? Ik zie namelijk niks staan op haar account, die van de ordernummers die ik heb gedeeld.

 

Geen factuur dus. De aanvraag is overigens wel goedgekeurd via de kassabon, dus het lijkt gelukkig geregeld te zijn.

 

Wel zou ik graag de factuur nog willen, ivm garantie etc.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mike, mijn fout, ik zat inderdaad in jouw account te kijken! De hardware factuur van je vriendin staat niet in Mijn Odido en deze kan ik ook niet opsturen, omdat er geen hardware factuur is aangemaakt. De reden dat hiervoor is dat er is gekozen voor ophalen in de Shop. Alle informatie staat in dit geval dus op de kassabon. Deze kassabon is tevens geldig als aankoopbewijs. Bewaar deze dus goed!

Mocht je deze kwijt zijn, dan kun je een kopie opvragen in de bewuste Odido Shop waar het toestel is opgehaald. Kassabonnen blijven 6 jaar lang bewaard in het kassasysteem, dus mocht dit ooit het geval zijn, dan komt het helemaal goed.

Tot slot, superfijn dat het is gelukt met de aanvraag en dat deze is goedgekeurd! Blij om dit te lezen! 😁

Is alles nu helemaal in orde? Mocht er nog iets onduidelijk zijn, vraag het gerust. Je weet me te vinden! 

Reageer