Fout bij betaling

  • 16 May 2023
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd en een iPhone besteld. Tijdens de betaling ging er iets fout met de verbinding waardoor ik deze niet hub kunnen voldoen.
 

Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. Hier loopt het dus helaas vast.

 

Graag zou ik betalen en een bezorg afspraak inplannen. Alvast bedankt.

Batuhan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @abkarkac 

Excuses voor de latere reactie. Is het inmiddels gelukt om de betaling te voldoen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook je ordernummer dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hallo @Hajar 

Ik heb een privébericht gestuurd. Hebt u het gecontroleerd? Bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @abkarkac 

Ja, bedankt voor je gegevens! Ik heb je om een bewijs van betaling gevraagd. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @Hajar,

 

Ik heb het per e-mail naar communityteam@t-mobile.nl gestuurd. Bedankt!

Reageer