Beantwoord

Fout bij het betalen van mijn bestelling telefoon. Nu zit mijn bestelling in limbo

  • 4 November 2023
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Ik had vrijdag in de app een Galaxy A54 besteld bij het verlengen van mijn abonnement, maar hij ging niet door naar de betaling. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik nog moest betalen, maar bij het betalen ging de pagina niet verder. Nu kan ik helemaal niet meer betalen en blijft de pagina zeggen dat het betaalverzoek in behandeling of afgebroken is en ik over een uur terug moet komen. Vandaag kreeg ik nog een email dat ik moet betalen en die werkt ook niet.

Op de pagina van mijn bestelstatus staat tegelijkertijd dat de bestelling bevestigd is en dat hij geannuleerd is. Mijn Odido account zegt dat ik kan verlengen maar als ik daar op klik zegt de site dat ik niet kan verlengen.

Hoe los ik dit op? Ik kan zelf niet annuleren om het opnieuw te proberen en wil de actie met de Galaxy Buds 2 niet mislopen.

icon

Beste antwoord door TJJvanderZouw 6 November 2023, 02:05

Bekijk origineel

4 reacties

De betaling lukte nu eindelijk wel. Nu te hopen dat het ook doorkomt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi TJJ, gaaf dat je voor de Samsung Galaxy A54 bent gegaan! Fijn dat de betaling uiteindelijk is gelukt. Is alles helemaal in orde? Stuur me anders even je ordernummer, dan kijk ik het direct nog eens voor je na! 😄

Hi TJJ, gaaf dat je voor de Samsung Galaxy A54 bent gegaan! Fijn dat de betaling uiteindelijk is gelukt. Is alles helemaal in orde? Stuur me anders even je ordernummer, dan kijk ik het direct nog eens voor je na! 😄

Hij is opgestuurd en wordt vandaag bezorgd als het goed is

Reputatie 7
Badge +9

Ah, dat is helemaal mooi! Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar.

Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😁

Reageer