Beantwoord

Geannuleerde verlenging is nog steeds niet verwerkt

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

We zijn nu al ruim een maand verder sinds jullie mijn telefoon retour hebben gekregen en we zijn twee en een halve week verder sinds er een case is aangemaakt om mijn verlenging te annuleren en terug te zetten naar het oude abonnement en er blijft maar niets gebeuren. Het is om moedeloos van te worden jongens.

 

Mijn vraag: wanneer wordt mijn nieuwe abonnement nu eindelijk geannuleerd en teruggezet naar mijn oude abonnement? Hier hoort natuurlijk ook een correctie bij van de factuur van oktober!!

 

 Even alles in perspectief plaatsen:

  • 13 Sept bestelling geplaatst voor verlenging met Samsung S23 Ultra
  • 19 Sept aangegeven verlenging te willen annuleren ivm ontevreden
  • 20 Sept retourformulier ontvangen en pakket door mij verstuurd via PostNL (track and trace: )
  • 22 Sept om 11:31 is het pakket bij jullie bezorgd en heb ik van jullie bevestiging gekregen via email
  • Sindsdien is mijn abonnement nog steeds niet teruggezet en heb ik vaak jullie klantenservice moeten bellen
  • 9 Okt heeft een medewerker een case aangemaakt bij ENM (??). Schijnbaar is het daar erg druk. Maar wat heb ik daarmee te maken? Ik ben klant van Odido. Er is mij gevraagd 2 weken te wachten
  • 10 Okt heb ik de aanbetaling teruggekregen van de Samsung S23 Ultra, maar herstel van oude abonnement blijft uit
  • 17 Okt status update gevraagd over de case, maar geen updates. Odido kan schijnbaar niets meer doen (wat absurd is). 
  • 25 Okt we zijn nu ruim 2 weken verder en mijn abonnement is nog steeds niet teruggezet.

 

Ik zie de bui wel hangen als ik bel dat mij gevraagd wordt langer te wachten, maar dit kan toch niet langer zo? In jullie reclames vertellen jullie hoe het anders kan en menselijker met jullie hippe kekke naam waar niemand om heeft gevraagd en vervolgens duurt het zo lang om een verlenging ongedaan te maken. Dit kan toch niet? Waarom kan niemand bij Odido mij helpen? Dit is dan ook de reden dat ik het hier plaats en hopelijk dat er iets gedaan kan worden.

 

Je hebt mijn toestemming om hiermee aan de slag te gaan, dus vraag mij niet om je een pb te sturen met mijn informatie - zie PostNL track & trace voor mijn adres/naam. Ik zal de link inactief maken zodra ik feedback van jullie heb. Daarnaast krijg je hieronder extra informatie van mij: 

 

Geboortedatum: [verwijderd door moderator]

Laatste nummers mobiel: 06 - *** ** 561

Laatste vier cijfers IBAN: [verwijderd door moderator]

Klantnummer: [verwijderd door moderator]

Mijn email adres is voornaam + achternaam @gmail.com ;)

 

Retourformulier info

Bestelnummer: [verwijderd door moderator]

Case-nummer: [verwijderd door moderator]

Note: Aanbetaling voor het toestel heb ik eindelijk teruggestort gekregen op 10 okt

 

Sorry als ik gefrustreerd over kom, maar ik mag verwachten dat wanneer ik mijn verplichtingen nakom en alles tijdig opstuur dat jullie dat ook doen. 

 

Ik hoor graag en snel van jullie. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 26 October 2023, 16:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, allereerst van harte welkom op de Community! Niet leuk om te lezen dat de retourprocedure nog niet is verwerkt. Bedankt voor je gegevens. Echter; zet deze nooit meer in je topic. Deze staan allemaal openbaar, dus ik heb alles verwijderd. Ik zie dat jouw case nog in progress is, echter duurt dit wel lang. Ik weet uit ervaring dat dit ook een tijdje kan duren, maar ik gok dat er iets niet helemaal lekker loopt.

De volgende stap is om een nieuwe case aan te maken voor INM. Dat is onze afdeling die dit soort situaties moet oplossen. Geen zorgen, zij zijn dus gewoon onderdeel van Odido. Ik zie dat mijn collega deze case inmiddels heeft gemaakt en doorgezet, dus dat is fijn. De informatie die je hebt ontvangen klopt. Zij hebben het momenteel erg druk en de wachttijd is een stuk langer dan we gewend zijn. Mijn excuses hiervoor. Niet fijn om je dit te moeten vertellen, en als het kon, had ik dit direct zelf voor je opgelost, maar het is op dit moment echt afwachten.

Voor nu kun je gewoon gebruik maken van dit abonnement en zodra mijn collega's aan jouw case toekomen, zullen ze deze annuleren en uiteraard de kosten gelijk trekken met je eigenlijke abonnement.Hier hoef je je geen zorgen om te maken. Je zal nooit te veel betalen. 

Niet het meest ideale antwoord, maar ik hoop dat het je zorgen wel heeft kunnen wegnemen. Mocht je vragen hebben, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar!

Ps. Wil je mij een nieuwe gebruikersnaam doorgeven die je wil gebruiken? ZatvanOdildo is uiteraard niet toegestaan! 😄

Ok, maar wat is die wachttijd dan? Hoe lang moet ik nog wachten? Wanneer kan ik een oplossing verwachten? 

Daarnaast, wil je mijn bericht aanpassen en de link + track & trace verwijderen? Dit kan ik zelf niet meer doen schijnbaar. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ZatVanOdildo 

Vanwege de drukte kan ik geen indicatie geven, maar normaal gesproken streven we naar 14 werkdagen. Je krijgt een terugkoppeling van de desbetreffende afdeling zodra ze een update voor je hebben. Excuses dat het zo lang duurt! Ik heb de link van je track&trace verwijderd. 

Ik heb gister een oproep gemist van ene Lesley die een SMS achter liet met het verzoek om terug te bellen op 0800-0092. Ik bel terug en de service weet natuurlijk weer niks, krijg te horen "ja geen idee ik maak wel een notitie dat je gebeld hebt ik kan niks voor je doen en ik ga geen collega vragen wat ik kan doen”…

Kan deze persoon mij aub terugbellen? Klantnummer 1.19787058 

Reageer