Beantwoord

Geen bevestiging van de annulering van de verlenging sim only abonnement

  • 8 April 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Vorige week een aanbieding gekregen voor het verlengen van mijn sim only abonnement

Heb toch de “verlenging” geannuleerd, omdat het geen actie was, maar een verlenging met minder Gig's! Hierbij is gezegd dat ik een bevestigingsmail zou krijgen. Geen mail ontvangen! Hierna nog een keer gebeld, kreeg toen te horen dat er geen annulerings mail worden verstuurd.

Dit is jammer en daardoor niet duidelijk of het geregeld is voor klant

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 9 April 2024, 10:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Slimer, van harte welkom op de Community! Normaal gesproken worden er wel bevestigingsmails gestuurd, maar er zijn enkele uitzonderlijke situaties waarbij dit niet gebeurd. Bijvoorbeeld als je via de klantenservice/telesales de verlenging aanvraagd en/of annuleert. Mee eens dat het hierdoor niet duidelijk is en ik hoop dat we dit in de toekomst kunnen veranderen. Heb je al zekerheid dat je verlenging is geannuleerd? Zo niet, stuur me dan je ordernummer. Dan kijk ik er graag naar! 😊

Hoi Marciano

Thx voor de reactie 

Graag extra controle, mijn order was 211372515

grt geert

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Geert, graag gedaan en jij bedankt voor je ordernummer! Ik heb direct gekeken en je bestelling is inderdaad geannuleerd, dus dat is goed gegaan. Het is verder zoals ik al dacht, dat het via Telesales is gegaan en dat je daardoor geen bevestiging hebt ontvangen van annulering. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer