Geen bevestigingsmail

  • 15 September 2023
  • 18 reacties
  • 1115 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Goedenavond, 

Ik heb op 15 september 2023 om 14 uur mijn mobiel abonnement verlengd met het toestel iPhone 15 Pro Max. Ik heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen en de bestelstatus geeft aan dat de bestelling niet te vinden is. Ik heb een foto gemaakt van de bestelling waarbij een ordernummer vermeld staat. Graag verneem ik de status van mijn bestelling. 


18 reacties

Goedenavond, 

Ik heb op 15 september 2023 om 14 uur mijn mobiel abonnement verlengd met het toestel iPhone 15 Pro Max. Ik heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen en de bestelstatus geeft aan dat de bestelling niet te vinden is. Ik heb een foto gemaakt van de bestelling waarbij een ordernummer vermeld staat. Graag verneem ik de status van mijn bestelling. 

Hier het zelfde probleem met twee bestellingen…. hoorde van de servicedesk dat er een bekende storing is. Maar wat en hoe….. geen idee.

Voor mij geldt hetzelfde alleen dan met een nieuwe abonnement. Maar ik heb ook ergens gelezen dat de mail binnen 48 uur komt, ondanks dat er in de bestelbevestiging staat dat je hem binnen 10 minuten krijgt. Is niet anders bij andere providers is mijn ervaring.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mijan 

Als je via de website inlogt op je Odido account zie je dan bij abonnement wel 2 tabs huidig & nieuw?

Hoi @Waqqas

Nee, ik zie enkel de huidige en niet de nieuwe. Ik heb vaker bij Tele2/Odido besteld en dit is de eerste keer dat ik het niet direct zie in de app.

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Het blijkt dat mijn bestelling goed is doorgekomen. Wat ik begreep is dat zij bezig zijn met de validatie voordat je een bevestigingsmail krijgt. Ik vroeg waarom het voor mij niet zichtbaar was als ik mijn bestelstatus invulde, maar dat wist zij niet precies. Ik heb rond 9 uur gebeld en had binnen 18 minuten iemand aan de lijn. Dus het wachten op de klantenservice was wel goed te doen.

HI All,

 

vanmorgen weer gekeken en voor mij is er nog steeds geen info beschikbaar.

hopelijk wordt het snel opgelost.

het is voor mij de eerste keer dat het zo eraan toe gaat.

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Het blijkt dat mijn bestelling goed is doorgekomen. Wat ik begreep is dat zij bezig zijn met de validatie voordat je een bevestigingsmail krijgt. Ik vroeg waarom het voor mij niet zichtbaar was als ik mijn bestelstatus invulde, maar dat wist zij niet precies. Ik heb rond 9 uur gebeld en had binnen 18 minuten iemand aan de lijn. Dus het wachten op de klantenservice was wel goed te doen.


 

Hi. Ik had gisteren om 19:15 gebeld. Kreeg een vergelijkbaar verhaal. Alleen als reden dat er een storing was. En niet dat ze aan het valideren waren. 

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Het blijkt dat mijn bestelling goed is doorgekomen. Wat ik begreep is dat zij bezig zijn met de validatie voordat je een bevestigingsmail krijgt. Ik vroeg waarom het voor mij niet zichtbaar was als ik mijn bestelstatus invulde, maar dat wist zij niet precies. Ik heb rond 9 uur gebeld en had binnen 18 minuten iemand aan de lijn. Dus het wachten op de klantenservice was wel goed te doen.


 

Hi. Ik had gisteren om 19:15 gebeld. Kreeg een vergelijkbaar verhaal. Alleen als reden dat er een storing was. En niet dat ze aan het valideren waren. 

ik heb het zelfde verhaal gehad aan de telefoon gisteren.

Dame aan de telefoon: Ooh, bezig met valideren, ooh dat kan wel 2 dagen duren. Nog even geduld hebben meneer.

heeft u verder nog vragen?

 

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Het blijkt dat mijn bestelling goed is doorgekomen. Wat ik begreep is dat zij bezig zijn met de validatie voordat je een bevestigingsmail krijgt. Ik vroeg waarom het voor mij niet zichtbaar was als ik mijn bestelstatus invulde, maar dat wist zij niet precies. Ik heb rond 9 uur gebeld en had binnen 18 minuten iemand aan de lijn. Dus het wachten op de klantenservice was wel goed te doen.


 

Hi. Ik had gisteren om 19:15 gebeld. Kreeg een vergelijkbaar verhaal. Alleen als reden dat er een storing was. En niet dat ze aan het valideren waren. 

ik heb het zelfde verhaal gehad aan de telefoon gisteren.

Dame aan de telefoon: Ooh, bezig met valideren, ooh dat kan wel 2 dagen duren. Nog even geduld hebben meneer.

heeft u verder nog vragen?

 

Ook tijdens het over verhuizen van een nummer ging het fout. Kreeg nooit de sms met validation code. 
 

Heb toen maar besloten om nummer behoud later te regelen. Maar daar heb heb je dus die email voor nodig   
 

Gaat niet zo goed met het nieuwe odido. 

heb net de betalings e-mail ontvangen

yeah?!?!?!?

denk ik dan maar

heb net de betalings e-mail ontvangen

yeah?!?!?!?

denk ik dan maar

Same, hier ook zojuist de bevestigingsmail binnen gekregen. Ik zie nu ook een tabje staan met nieuw abonnement. Al met al is het gelukkig allemaal gelukt. 

 

Hier ook. Een nummer behoud geregeld. 

Ik zie nu wel alleen dat ze mijn unlimited voordeel (€7,5) niet hebben verwerkt in mijn overzicht / contract. 
maar gauw effe bellen morgen / maandag 

Ik heb vrijdag direct om 14.00 mijn bestelling gedaan en hij was rond 14.02 geplaatst. Na al deze tijd heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en bij bestelstatus zie ik ook niks. Moet ik me zorgen maken?

Reputatie 1

Ik heb ook het zelfde probleem van geen bevestigingsmail na 46 uur . 

bel net de klantenservice en na 52 minuten wachten word ik gewoon eruit gegooid , echt geen stijl 

Ik heb ook het zelfde probleem van geen bevestigingsmail na 46 uur . 

bel net de klantenservice en na 52 minuten wachten word ik gewoon eruit gegooid , echt geen stijl 

 

Tip:
 

Loop even naar een odido winkel. En laat je order opzoeken. Dan weet je het. 

Ik heb hier precies hetzelfde.. volgens de chat is er altijd niemand beschikbaar en via de telefoon loopt het ook niet altijd even soepel. Misschien meneer van ‘t Hek weer eens laten bellen? Nee gekheid! Het is vervelend maar uiteindelijk ook maar een luxeprobleem

Ik heb vrijdag om 14.02 besteld dmv verlenging van mijn contract en wacht nog steeds op de bevestigingsmail :-(

Reageer