Beantwoord

Geen deezer premium na overstap familie.

  • 7 October 2023
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Gisteren via odido een deezer familie aangevraagd, het is dan via de maand gratis actie.  Nu kan ik geen muziek meer luisteren alleen previews en krijg ik als ik deezer open steeds een pop up om een abonnement af te sluiten. Via deezer kom ik niet veel verder. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 October 2023, 10:26

Bekijk origineel

6 reacties

Gisteren via odido een deezer familie aangevraagd, het is dan via de maand gratis actie.  Nu kan ik geen muziek meer luisteren alleen previews en krijg ik als ik deezer open steeds een pop up om een abonnement af te sluiten. Via deezer kom ik niet veel verder. 

Deezer geeft aan dat odido mijn abonnement opnieuw moet activeren, alleen lukt dit op 1 of andere manier niet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mari. Ska 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Hi @Mari. Ska 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Dit hebben ze tot 3x toe gedaan via odido, alle instellingen klopte en het abonnement was zichtbaar. Daarna is het uiteindelijk via deezer zelf opgelost. En nu heb ik weer geen deezer.. Ergens gaat het bij odido niet goed. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mari. Ska 

Wat was de oplossing die Deezer had geboden? Ik kan niet met je meekijken als ik geen gegevens heb dus mocht je die willen delen dan zie ik die graag tegemoet.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen activeringslink via SMS om Deezer Family te activeren. Ik had Deezer premium, maar als ik inlog op m’n account krijg ik alleen Deezer free te zien. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Spokesman, tof dat je gebruik wil maken van Deezer Family! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer