Beantwoord

Geld na 2 weken nog niet retour na annulering bestelling

  • 20 March 2024
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1

Hi,

Ik wacht nu 2 weken op mijn terugbetaling na het annuleren  van een bestelling toestel + samen unlimited. Op 2 maart mail van AMP dat bestelling is geannuleerd en op 6 maart een mail gekregen dat de bestelling is geannuleerd van odido maar verder niks meer gehoord. Hoor graag wat de status van terugbetaling is

icon

Beste antwoord door Mvanwijk99 26 March 2024, 16:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Mvanwijk99, dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses hiervoor! Ik zie inderdaad dat het al meer dan 2 weken geleden is geannuleerd. Ik heb daarom gelijk een verzoek ingediend bij onze financiële afdeling om meer duidelijkheid over je terugbetaling te krijgen. Zodra ik een update voor je heb, zal ik het direct aan je laten weten in dit topic! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Mvanwijk99, daar ben ik weer met een update! Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat je het geld binnen 14 dagen terug kan verwachten. Het zou heel goed kunnen dat je het al binnen een week terug hebt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak. Zou je een update willen geven wanneer je het terug hebt ontvangen? Ik zie je reactie graag tegemoet. Mocht je het na 14 dagen alsnog niet terug hebben ontvangen, verneem ik het graag van je, dan ga ik dit tot de bodem voor je uitzoeken! 

Reputatie 1

Hi @Mvanwijk99, daar ben ik weer met een update! Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat je het geld binnen 14 dagen terug kan verwachten. Het zou heel goed kunnen dat je het al binnen een week terug hebt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak. Zou je een update willen geven wanneer je het terug hebt ontvangen? Ik zie je reactie graag tegemoet. Mocht je het na 14 dagen alsnog niet terug hebben ontvangen, verneem ik het graag van je, dan ga ik dit tot de bodem voor je uitzoeken! 

 

Hi Pharwin, dank voor je bericht en het meekijken :). Ik laat het je weten zodra het geld binnen is! Is er een reden dat het langer duurt dan normaal?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen M, ik weet technisch gezien niet precies wat de reden is. Heel soms komt het voor dat de automatische terugstorting niet helemaal soepel loopt en dat mijn collega's het handmatig moeten oppakken. In dit geval duurt het daarom iets langer. Ik hoop dat je het heel snel op je rekening hebt en we horen het graag van je! 

Reputatie 1

Goedemorgen M, ik weet technisch gezien niet precies wat de reden is. Heel soms komt het voor dat de automatische terugstorting niet helemaal soepel loopt en dat mijn collega's het handmatig moeten oppakken. In dit geval duurt het daarom iets langer. Ik hoop dat je het heel snel op je rekening hebt en we horen het graag van je! 

Hi Marciano, geen probleem hoor kan gebeuren! Het geld is gisteren teruggestort! Dank allen voor het meekijken! Fijne middag nog!

Reputatie 6
Badge +6

@Mvanwijk99 Superfijn dat je het geld terug hebt ontvangen, excuses dat het niet eerder was gebeurd. Maar het is uiteindelijk goed gekomen! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Dank en we wensen jou ook nog een hele mooie dag toe! 😊

Reageer