Beantwoord

Google Pixel Pro 8 256 Blauw

  • 26 October 2023
  • 13 reacties
  • 168 Bekeken

Hi!

Dankzij de "vroeg verlengen optie" de mogelijkheid gehad om toch nog op tijd de Pixel Pro 8 256GB in het blauw te kunnen bestellen zodat ik in aanmerking kom voor de Google Watch. Bestelling bevestigd en betaald op 13 oktober met ordernummer 202271454.

Ondertussen is me alleen niet duidelijk wanneer de telefoon nu komt? De sms zegt "geen idee" en de klantenservice zegt dat ze überhaupt die telefoon niet in het systeem kunnen vinden!!!

Wat is nu de status van m'n bestelling en wanneer is de indicatie dat er weer een levering komt? Ik heb extra geld betaald voor het vroeger kunnen verlengen speciaal zodat ik van de actie met de watch kan gebruikmaken.

 

Ik hoor het graag 😊! Thanks alvast,

Dean

icon

Beste antwoord door DDEEAANN7 6 November 2023, 10:50

Bekijk origineel

13 reacties

Volgens mij staat er in deze post dat het blauwe toestel is uitgefaseerd en dus niet (meer?) leverbaar is:

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/google-pixel-8-pro-256-blauw-besteld-maar-bestelling-ging-fout-nu-geen-recht-op-watch-357042

Is er iemand hier van Odido? Of is de reactietijd hier nog erger dan de wachttijd voor de telefonische klantenservice? 

Want op deze manier kom ik ook niet verder als niemand iets weet.

Reputatie 7
Badge +14

Lees even hier @DDEEAANN7 Vandaag is er geen moderator van mobiel die dat voor je kan uitzoeken.

Hopelijk kunnen ze je morgen  snel helpen.

Fijne zondag

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DDEEAANN7 

Wat Cristien en Timobreaky hebben gedeeld klopt inderdaad. De blauwe variant is op dit moment uitverkocht en dus moeten we wachten op nieuwe voorraad. Als je de status van je bestelling op onze bestelstatus pagina ook controleert dan zie je staan wachten op voorraad. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Dubbel

Hi @DDEEAANN7 

Wat Cristien en Timobreaky hebben gedeeld klopt inderdaad. De blauwe variant is op dit moment uitverkocht en dus moeten we wachten op nieuwe voorraad. Als je de status van je bestelling op onze bestelstatus pagina ook controleert dan zie je staan wachten op voorraad. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

 

Nee, dat is niet wat Cristien en Timobreaky hebben gedeeld. Zij hebben een post gedeeld waarin staat dat de blauwe versie uit het assortiment is en niet meer terug komt. Dus wat is het nou? 

Dus nee, dit helpt me niet heel veel verder.

Ik wil weten of:

 

1) komt de blauwe versie nog voor het aflopen van de claimperiode voor de Pixel watch bij jullie terug? Toen ik m'n bestelling deed zou het 3 dagen duren. Ondertussen zijn we 17 dagen verder en weet ik niks

 

2) indien nee, kan ik de blauwe veranderen naar een andere kleur met behoud van de Pixel watch claim?

 

 

Geen idee waarom bovenstaande als antwoord is aangemerkt, want dat is het niet. Met de telefonische klantenservice kom ik ook niet verder als iedereen wat anders roept elke keer.

Reputatie 1

@DDEEAANN7 

Zelfde probleem met de beige variant gehad. De 256/512 varianten in  blauw en beige zijn nooit binnengekomen en zullen ook 100% nooit binnenkomen bij Odido, uitgefaseerd.

Uiteraard erg jammer qua gb/kleurkeuze maar gelukkig komt het met die pixel watch claim wel goed als je nu een andere variant neemt.

Zie: 

 

@DDEEAANN7

Zelfde probleem met de beige variant gehad. De 256/512 varianten in  blauw en beige zijn nooit binnengekomen en zullen ook 100% nooit binnenkomen bij Odido, uitgefaseerd.

Uiteraard erg jammer qua gb/kleurkeuze maar gelukkig komt het met die pixel watch claim wel goed als je nu een andere variant neemt.

Zie: 

 

Thanks, ik had het overal al gezien. Maar had graag nog een reactie gezien van iemand van Odido om niet in een welles-nietes spelletje verzand te raken en zeker te weten dat het goed komt. Maar ik ga de klantenservice wel even bellen

Ik zag dat 

@Marciano van Odido jou goed geholpen had, dus even een tag om mijn bestelling issues ook op de radar te krijgen :-) 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dean, het blauwe model van de Google Pixel 8 Pro is inderdaad uitgefaseerd! Dit stond niet in het systeem met de bestelling, dus ik snap de verwarring bij mijn collega's, excuses hiervoor. Neem direct even contact op met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen een ander model te bestellen die we nog wel leveren. Wat ik tegen @F.Karagul heb gezegd in zijn topic, geldt uiteraard ook voor jou. Zodra je je nieuwe toestel binnen hebt, vind je je hardware factuur een dag later ook in Mijn Odido onder Facturen > Aankoopbewijs. Hiermee kun je dan alsnog de Watch 2 claimen via deze pagina

Laat je het me weten of het is gelukt met de nieuwe bestelling, het ontvangen ervan en het indienen van de claim? Ik blijf graag op de hoogte, maar het moet helemaal goedkomen! 😄

Hoi Dean, het blauwe model van de Google Pixel 8 Pro is inderdaad uitgefaseerd! Dit stond niet in het systeem met de bestelling, dus ik snap de verwarring bij mijn collega's, excuses hiervoor. Neem direct even contact op met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen een ander model te bestellen die we nog wel leveren. Wat ik tegen @F.Karagul heb gezegd in zijn topic, geldt uiteraard ook voor jou. Zodra je je nieuwe toestel binnen hebt, vind je je hardware factuur een dag later ook in Mijn Odido onder Facturen > Aankoopbewijs. Hiermee kun je dan alsnog de Watch 2 claimen via deze pagina

Laat je het me weten of het is gelukt met de nieuwe bestelling, het ontvangen ervan en het indienen van de claim? Ik blijf graag op de hoogte, maar het moet helemaal goedkomen! 😄

 

Thanks, het is gelukt en goedgekomen.

De enige vraag die ik nog heb is, mijn oude bestelling is geannuleerd en voor de nieuwe bestelling moest ik wederom bijbetalen. Wanneer kan ik de terugbetaling van m'n eerste (geannuleerde) bestelling verwachten? We zijn nu 5 werkdagen verder.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DDEEAANN7 

Wat fijn dat het nu is gelukt! Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen terug. Ik wens je alvast veel plezier met je besteliing!

@DDEEAANN7

De 256/512 varianten in  blauw en beige zijn nooit binnengekomen en zullen ook 100% nooit binnenkomen bij Odido, uitgefaseerd.

 

Dat klopt niet helemaal, de 256 variant in het blauw is zeker wel binnengekomen want die heb ik. In de eerste paar dagen na release waren er nog geen lever-/voorraad problemen. 512 was toen ook nog beschikbaar zover ik herinner.

Reputatie 1

@ziggo1888 oh echt? Mij is toen anders verteld =S De klantenservice is eigenlijk nergens van op de hoogte. Zelfs nadat hier op het forum werd aangegeven dat de sales afdeling op hoogte zou zijn van de situatie, wisten ze er niks van af (ook niet na "even rondvragen"). De interne communicatie kan beter.

Wel balen hoor, had graag mn beige 256 gehad.

Maarja, luxe probleem ¯\_(ツ)_/¯

 

Reageer