Hoe verstuur ik mijn betaalbevestiging naar Odido?

  • 27 September 2023
  • 15 reacties
  • 185 Bekeken

Naar aanleiding van mijn telefoongesprek met de klantenservice wil ik alvast mijn betaalbewijs versturen en mijn bestelling voortzetten. Voorkomen is beter dan genezen. De klantenservice zei dat ik kon reageren op de mail en daarbij een screenshot kon toevoegen. Dat kan niet en de mail wordt afgewezen.

 

Hoe kan ik er vandaag nog voor zorgen dat Odido zeker weet dat ik heb betaald voor mijn bestelling?

 

Tot slot suggereer ik om de vervaldatum van de iDeal link in de mail te zetten of om het echt te laten vervallen voordat de bestelstatus op odido.nl zegt dat de bestelling is geannuleerd.

 

Dankuwel,

 

Talha


15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @tikaaiyl  Welkom bij Odido.

Of dat vanavond nog lukt betwijfel ik. (Misschien via X(Twitter @odidonederland)

Hier kan niemand je vanavond helpen.  Heb je nog een ander mailadres waar het wel mee lukt?
De moderators zijn er morgen weer en reageren op volgorde van binnenkomst bericht.

 

Hallo @tikaaiyl  Welkom bij Odido.

Of dat vanavond nog lukt betwijfel ik. (Misschien via X(Twitter @odidonederland)

Hier kan niemand je vanavond helpen. 
De moderators zijn er morgen weer en reageren op volgorde van binnenkomst bericht.

 

Oke, dankjewel. Ik wacht af (: had beter gelijk kunnen betalen, had ik het eerder kunnen voorkomen. Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tikaaiyl 

Ik zie dat je gister met een collega hebt gesproken en dat die heeft aangegeven dat het om een storing vanuit ons gaat. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Excuses voor het ongemak!

 

Hi @tikaaiyl 

Ik zie dat je gister met een collega hebt gesproken en dat die heeft aangegeven dat het om een storing vanuit ons gaat. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Excuses voor het ongemak!

 

Hoelang duurt een storing over het algemeen? Waar is het wachten op?

 

Aan de telefoon hoorde ik dat het een storing met iDeal was maar facturen bij andere bedrijven zijn vrijwel direct verwerkt… Nog nooit een betaal storing meegemaakt die zo lang duurt. Ik zoek enkel bevestiging dat mijn betaling is ontvangen, een overschrijving duurt meestal maximaal 1 hele werkdag. Ik zou graag meer duidelijkheid willen hebben over de storing.

Dankuwel.

ik probeer nu al 3 dagen te betalen waarbij het geld al 2 keer van mijn rekening is gehaald. ik krijg nu net weer een nieuwe betaal mail binnen, maar dat is natuurlijk weer hetzelfde verhaal. ik wil ook wel eens weten wanneer deze storing voorbij is.

 

gebeld, laat maar, ik stap over naar een andere provider

gebeld, laat maar, ik stap over naar een andere provider

ja ze doen zeker nog steeds niets he? echt tijd voor een andere provider

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De verwerkingstijd van deze issue staat op 14 dagen. Excuses voor het ongemak, maar ze zijn druk bezig met een oplossing!

Verwacht geen hulp meer van de community, alsnog bedankt. Ik wacht nog op mijn geld terug, ondertussen geniet ik van een nieuw toestel en abonnement bij een andere provider.

Dag 15, geen geld terug. Alsnog hulp nodig en zeker weer 14 dagen wachten. Onwettelijk, belachelijk en spijtig. Stel je voor dat je forum betere support heeft dan elders. Kan iemand me eindelijk vertellen waar het bewijs naar toe kan?

 

Bizar dat een ISP zoveel moeite heeft in 2023, yikes. Slecht, heel slecht. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tikaaiyl 

Ik heb gereageerd op je privébericht. Ik hoor graag van je zodat ik dit voor je kan oplossen!

Hajar heeft het geregeld, dankjewel Hajar.

Reputatie 7
Badge +9

@tikaaiyl Graag gedaan!

Reageer