[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Ik denk toch een beetje anders. Bij staat het volgende: 

 

 

Reputatie 2

Ik verleng al jaren mijn abonnement bij T-Mobile en leveringen werden voorheen altijd met AMP gedaan. 
Eerste keer postnl voor mij nu! 
 

Ik heb besteld op 9 sep om 15:22. iPhone 14 pro silver 128gb. 
Mijn bestelling staat nog op “wachten op voorraad” dus zal niet vandaag geleverd worden helaas! 
 

 

Ik zie een vinkje voor “Je bestelling is goedgekeurd"

En de volgende status is “Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.” Maar die is nog niet afgevinkt, is dat wat je bedoelt met wachten op voorraad? Zo ja dan heb ik hetzelfde.

256 pro black → vrijdag 19:00

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Ik verleng al jaren mijn abonnement bij T-Mobile en leveringen werden voorheen altijd met AMP gedaan. 
Eerste keer postnl voor mij nu! 
 

Ik heb besteld op 9 sep om 15:22. iPhone 14 pro silver 128gb. 
Mijn bestelling staat nog op “wachten op voorraad” dus zal niet vandaag geleverd worden helaas! 
 

 

Reputatie 6

Uitleveren op volgorde van bestellen klopt niet helemaal. Heb een iPhone 14 pro 256 besteld om 14:40 met verlenging en ophalen in tmobile store. Kreeg zaterdag al een sms dat ie niet op voorraad was (logisch) en net even langs de winkel geweest en daar zeggen ze dat iedereen al een sms of belletje heeft gehad die hem morgen kunnen ophalen.

 

Ik weet van anderen die uren later dezelfde hebben besteld met een verschil van 6000 in ordernr. dat die hem wel morgen in een (andere) tmobile store kunnen ophalen.

is het aantal leveringen via ophalen in tmobile store gelimiteerd? 

Zo ver ik weet (en ook ervaring is), is dat sommige winkels op de dag zelf ook nog een SMS sturen. Maar inderdaad, of het 100% op volgorde gaat kan je in twijfel trekken. Rekening houden met: mogelijkheid dat T-Mobile de iPhones in meerdere warehouses binnenkrijgt en die dan per regio’s worden uitgedeeld, waardoor er wel enigszins een verschil ontstaat in order nummer volgorde.

vrijdag 14:30 besteld en betaald, zojuist mail gehad dat het bij postnl is aangemeld, ben benieuwd.. 14pro 256gb purple besteld,

Uitleveren op volgorde van bestellen klopt niet helemaal. Heb een iPhone 14 pro 256 besteld om 14:40 met verlenging en ophalen in tmobile store. Kreeg zaterdag al een sms dat ie niet op voorraad was (logisch) en net even langs de winkel geweest en daar zeggen ze dat iedereen al een sms of belletje heeft gehad die hem morgen kunnen ophalen.

 

Ik weet van anderen die uren later dezelfde hebben besteld met een verschil van 6000 in ordernr. dat die hem wel morgen in een (andere) tmobile store kunnen ophalen.

is het aantal leveringen via ophalen in tmobile store gelimiteerd? 

Reputatie 6

Ik heb een iPhone 14 pro besteld. Betaling al gedaan, alleen krijg ik nog steeds geen e-mail met wanneer ik de telefoon kan laten bezorgen. Hoe zit dat nou? Duurt wel lang aangezien het morgen al leverbaar is.

Het is vanaf morgen leverbaar, dus dat ligt aan de voorraden. Je kan hier je status controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ik heb een iPhone 14 pro besteld. Betaling al gedaan, alleen krijg ik nog steeds geen e-mail met wanneer ik de telefoon kan laten bezorgen. Hoe zit dat nou? Duurt wel lang aangezien het morgen al leverbaar is.

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Wanneer had je hem besteld?

Reputatie 6

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Perfect keuze 🤩 geniet er van morgen!

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Reputatie 6

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Reputatie 6

Hmmm ok

 

ik heb nu de melding:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. 

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. 
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)
 

ben benieuwd want ik heb dus geen mail. 

Nice, nou als het PostNL is zal dat pas vanavond zijn (mail van PostNL of melding in de PostNL app). Want die verwerken T&T pas later op dag/avonden.

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Dat moet ik toch ontkrachten, want KPN doet dat niet. Die mensen moeten zelf ook de status in de gaten houden. En wat ik een beetje lees op een andere forum zijn er genoeg webshops die ook niks laten weten. Orderbevestiging en dat is het.

Hmmm ok

 

ik heb nu de melding:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. 

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. 
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)
 

ben benieuwd want ik heb dus geen mail. 

Reputatie 6

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Dat moet ik toch ontkrachten, want KPN doet dat niet. Die mensen moeten zelf ook de status in de gaten houden. En wat ik een beetje lees op een andere forum zijn er genoeg webshops die ook niks laten weten. Orderbevestiging en dat is het.

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Reputatie 6

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Hehe geen probleem! Hopelijk krijg je snel een berichtje 😄, wel laten weten als je iets hoort hé!

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Reputatie 6

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀

Dat zou wel positief nieuws zijn, dat ze alles kunnen leveren binnen de pre-orders. Echter als ik om mij heen kijk zie ik mensen die nog steeds geen statusupdate hebben gekregen, dus dat betwijfel ik wel een beetje. Maar het ligt enorm aan jouw toestel keuze en de vraag daar naar. Als je nu besteld ben je in ieder geval eerder aan de beurt dan wachten 😄

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Reputatie 2

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀