[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Ik vind het echt belachelijk dat, wanneer ik heb gekozen voor levering aan de T-shop en dat ik ook nog is mijn bestelling heb geplaatst op 9-9 nog steeds geen duidelijkheid heb van TMobile? 
 

Nooit problemen gehad via AMP en toch na advies van de medewerker van Telesales, gekozen om mijn toestel op te laten sturen naar de winkel. Man wat heb ik een spijt van die keuze. Communicatie is ook echt lachwekkend vanuit Tmobile uit. Klantenservice kan mij niet helpen, de winkel kan mij niet helpen en de hele tijd hetzelfde riedeltje. 
 

Jullie hechten geen waarde aan bestaande klanten Tmobile, jullie behandelen jullie klanten als een hoopje stront achter jullie bureaucratie! 
 

Als jullie echt duidelijkheid konden geven waar mijn bestelling op dit moment is, ben ik pas tevreden! 
 

graag reactie op dit bericht voor mij en vele anderen hier die de keuze hebben gemaakt om het toestel op te laten sturen naar de winkel. 

Iemand een Iphone 14 Pro dieppaars 128GB van 09-09 of 10-09 heeft gekregen? 

Hoi. I want just say to everyone who waiting ! I just received my iPhone from postnl ! I ordered IPhone 14 pro black 128 GB 

I ordered it at 9.09 about 15:40 ! 
so i hope you have all your phones soon ! 
goodluck 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik vind het echt belachelijk dat, wanneer ik heb gekozen voor levering aan de T-shop en dat ik ook nog is mijn bestelling heb geplaatst op 9-9 nog steeds geen duidelijkheid heb van TMobile? 
 

Nooit problemen gehad via AMP en toch na advies van de medewerker van Telesales, gekozen om mijn toestel op te laten sturen naar de winkel. Man wat heb ik een spijt van die keuze. Communicatie is ook echt lachwekkend vanuit Tmobile uit. Klantenservice kan mij niet helpen, de winkel kan mij niet helpen en de hele tijd hetzelfde riedeltje. 
 

Jullie hechten geen waarde aan bestaande klanten Tmobile, jullie behandelen jullie klanten als een hoopje stront achter jullie bureaucratie! 
 

Als jullie echt duidelijkheid konden geven waar mijn bestelling op dit moment is, ben ik pas tevreden! 
 

graag reactie op dit bericht voor mij en vele anderen hier die de keuze hebben gemaakt om het toestel op te laten sturen naar de winkel. 
 

je kan toch gewoon rustig afwachten? Ze geven zelf aan dat zij ook afhankelijk zijn van de voorraad die apple levert. Je kunt toch duidelijkheid vinden bij de bestelstatus? Als je geen sms ontvangt dan is jouw bestelling waarschijnlijk nog niet op voorraad.

 

Wat belachelijke stom,

 

Lang verhaal kort: Besteld op release datum 14:30. Nooit een bestel bestelbevestiging ontvangen alleen de eerste mail dat mijn bestelling is geplaatst. Meermaals met klantenservice contact opgenomen uiteindelijk te horen gekregen: ‘Je bestelling is geplaatst er is iets IT-technisch niet goed gegaan, in plaats van dat je online betaald zal er betaald worden aan de deur. Je ontvangt vanzelf een mail mbt bezorging’. Vandaag denk ik, Ik ga maar eens mijn bestelstatus bekijken. Natuurlijk werkt de site van T-Mobile het niet al weken ofzo. Dus neem contact op met klantenservice. ‘U bestelling is geannuleerd omdat er niet op tijd is betaald, het enige wat ik voor u kan doen ia de bestelling opnieuw plaatsen’ Sta ik dan weer achteraan de wachtrij vraag ik? ‘Ja zeggen ze’ Gevoel dat ik totaal niet serieus ben genomen en al die keren bij klantenservice/hier op forums ben genegeerd. Zelfs een aantal medewerkers op dit forum bericht gestuurd; zal geen namen noemen op dit forum prive bericht gestuurd waar ik daarna geen antwoord meer op kreeg. Lang verhaal kort; flink balen dus. Naja ik ben dus 7-8 jaar klant geweest bij T-Mobile maar ga toch maar voor een andere provider. Hoop dat ze op z’n minst daar een goed klantenservice hebben. Succes jullie allemaal hoop dat jullie de iPhone snel ontvangen. Als er nog een moderator hier is die iets voor mij kan betekenen hoor ik het ook graag.

Goedemiddag,

De levertijden zijn vanmorgen weer aangepast.
Is het zo dat als je de iphone 14 pro - paars - 256GB op 13-09 hebt besteld je deze naar verwachting 4-5 weken na besteldatum binnenkrijgt? 

Of is het vanaf gisteren 4-5 weken levertijd.

Ik hoor graag van jullie!

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Dat zegt me helemaal niks hoe lang ik nog op mijn bestelling moet wachten. Een beetje persoonlijke aandacht bij een dure aankoop/abonnement zou wel op zijn plaats zijn. Elke winkel doet dat tien keer beter.

Helemaal mee eens! Al zeer lang klant bij T-mobile, maar dit spant de kroon… ik wacht nog maar geduldig af wanneer de iphone met de ooievaar wordt bezorgd, maar over 2 jaar wordt het toch echt een andere provider ;)

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 13 oktober 14:50 uur

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De levertijden die vermeld staan, zijn dat de levertijden vanaf bestel datum, of de levertijden vanaf de update?

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

 

Unfortunately, this doesn’t give any valuable information to me! When I check the Iphone 14 Pro page from t-mobile.nl, I’m also seeing the same delivery times per model. If you’re going to share the same delivery times, you can also refer to the product page. Does that mean that there is no difference between a person who ordered on 09/09 and today? And what does 4-5 weeks mean exactly? Is it 4-5 weeks from today or from the date we ordered?

12/9 iPhone 14 pro 256gb zilver besteld, vandaag opgehaald in de shop. 

De “actuele levertijden” van 4-6 weken lijken hiermee niet bepaald nuttig 😂. Eerder arbitrair. 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 13 oktober 14:50 uur

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De levertijden die vermeld staan, zijn dat de levertijden vanaf bestel datum, of de levertijden vanaf de update?


De maximale levertijden vanaf de datum die je ziet staan. Bijv: 15-09-2022, vanaf deze datum duurt het nog 4-5 weken.

Niet vanaf nu, maar vanaf de dag dat je besteld hebt dus.

Levertijden voor de datum die vermeld word zouden moeten worden/zijn geleverd.

@Tasmania Berlin Superfijn om te lezen dat je 2 bestellingen hebt geplaatst! Na het plaatsen van deze bestellingen, hoor je direct een bevestigingsmail te ontvangen. Het wil wel eens voorkomen dat deze in je spambox/ongewenste e-mail belandt. Zou je ook deze inbox voor mij willen checken? Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Ik heb natuurlijk ook de Spambox/ongewenste e-mail gecheckt maar daar staat die helaas ook niet in.

Groetjes

Hoi. I want just say to everyone who waiting ! I just received my iPhone from postnl ! I ordered IPhone 14 pro black 128 GB 

I ordered it at 9.09 about 15:40 ! 
so i hope you have all your phones soon ! 
goodluck 

Great stuff. I actually ordered the same phone before you did but for store pick up. So still waiting for the call from store but probably should be getting it soon. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Reputatie 2

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

Hi,

Het gaat om Rotterdam (Lijnbaan). 

Dus in theorie zou ik bijna aan de beurt zijn? 128GB Zwart besteld op 22-09.