[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan? 

Ja de levertijd die er staat is de vanaf die datum die er staat. Dus alles wat na 5 november is besteld gaat ook met een levertijd van 6-8 weken

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

hi, wat houdt het in voor mensen die na 5 november de iPhone 14 pro zwart 128gb hebben besteld? ook een levertijd van 6-8 weken vanaf dan? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s

Dit zag ik ook! . ben benieuwd of de levertijden nu weer verkort zijn aangezien vorige week 6 tot 8 weken stond.

besteld op 11 november.

 

Jaa ben ook benieuwd. Mijn telefoon kan als het goed is vanaf woensdag elk moment komen.

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s

Dit zag ik ook! . ben benieuwd of de levertijden nu weer verkort zijn aangezien vorige week 6 tot 8 weken stond.

besteld op 11 november.

 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ehmm. Dit zijn de 13 pro’s

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 december om 13:50 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ARE YOU GETTING STOCK FROM APPLE?????

because it doesn't make sense all the time to change the date. who orders 1-2 weeks becomes 4-6 and then 8-10 you do not pass confidence to the customer.
It seems that you haven't received the iPhones for a long time and you keep stalling customers with these dates. I felt super frustrated, I paid more for the iphone pro 14 gold 256 gb because it was dated 1-2 weeks ago now I have to wait 4-6 I have anxiety and that makes me really bad.

Imagine getting anxious from waiting for a phone. Are you sure it's anxiety, or do I sense some form of FOMO to get your hands on the latest tech and be part of the group again? 

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?

 

Ook zie ik bij  Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is  de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?

Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen? 

 

Je stelt precies dezelfde vraag over betaling de betaling als die ik stelde en die is nb in de reply boven jouw vraag beantwoord.
Soms moet je ook gewoon even lezen.

En je zegt zelf….”er is al langer bekend dat Apple leveringsproblemen heeft”.
Als je dan toch besteld weet je dus dat je met vertraging rekening zult moeten houden.
 

Soms moet jij gewoon lezen , mijn reactie gaf ik aan dat de levertijd eerst op1-2 weken stond. En mijn punt die ik wilde maken is dat een organisatie /bedrijf niet pas 1 week van te voren te horen krijgt of een hele voorraad vertraagd word met 8-10 weken. Hierover kon T - mobile van mij part best transparant in zijn.

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 december om 13:50 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ARE YOU GETTING STOCK FROM APPLE?????

because it doesn't make sense all the time to change the date. who orders 1-2 weeks becomes 4-6 and then 8-10 you do not pass confidence to the customer.
It seems that you haven't received the iPhones for a long time and you keep stalling customers with these dates. I felt super frustrated, I paid more for the iphone pro 14 gold 256 gb because it was dated 1-2 weeks ago now I have to wait 4-6 I have anxiety and that makes me really bad.

Reputatie 1

Ik heb exact dezelfde vraag als @stefan_hartevelt_ ook op 6-11-2022 de iphone pro 128gb spacezwart besteld en toen was de levertijd 4-6 weken. Betekent dit nu dat we nog 2 weken extra moeten wachten op de levering?

hi, ik heb 6-11-2022 een iphone 14pro 128GB spacezwart besteld en toen was de levertijd 4-6 weken maar nu staat er 6 tot 8 weken, welke moet ik dan aanhouden? mijn ordernummer is: 77308143

Hoi! Excuus voor mijn bijdehante vraag zonder te kijken naar de 14 bladzijdes aan comments alvast!

 

Als ik mijn iPhone 14 pro zwart 128gb heb besteld op 4 december, betekent dat dat ik deze in de batch van 30-10 krijg die 6-8 weken duurt vanaf die datum? Of is het 6-8 weken vanaf 4 december? Dank! 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?

 

Ook zie ik bij  Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is  de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?

Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen? 

 

Je stelt precies dezelfde vraag over betaling de betaling als die ik stelde en die is nb in de reply boven jouw vraag beantwoord.
Soms moet je ook gewoon even lezen.

En je zegt zelf….”er is al langer bekend dat Apple leveringsproblemen heeft”.
Als je dan toch besteld weet je dus dat je met vertraging rekening zult moeten houden.
 

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn telefoon 26-11 besteld, Ook email ontvangen met 'Je verlenging gaat in op 26-11-2022' Alleen telefoon nog niet gekregen. Betaal ik al voor of pas bij ontvangst?

 

Ook zie ik bij  Iphone ' Goud' besteld 15-11, Moet ik vanaf dit moment 8-10 weken rekenen? En wat is  de tegemoetkoming hierin? Ik heb namelijk deze iPhone genomen omdat hier 1-2 weken levering stond. Er is al langer bekend dat apple levering problemen hebben, In principe geen probleem maar waarom loze beloftes doen als er dondersgoed bekend was dat dit levertijd uitwerd gesteld?

Wat als nou alle kopers besluiten in eens 8-10 weken later te betalen? 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Hi, @065335xxxx bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 14 Pro 256 GB in het zwart. Je hebt de bestelling bij ons geplaatst op 18/11/22, dus je kunt vanaf deze datum de huidige levertijd van 4 - 6 weken aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn nu afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad. Zodra er een update is, laten we het direct aan jullie weten in dit topic. Uiteraard zal je niet betalen voor een toestel dat je nog niet in handen hebt. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je verlenging nog niet van start is gegaan. Deze zal van start gaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. Dat kun je vervolgens ook terugzien in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

Pharwin: Top !

 

Gewoon een duidelijk antwoord op een simpele vraag. Dank !

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

HALLO!!!!! laten we eens kijken naar wat er met mij is gebeurd. ik heb mijn iphone 14 pro gold besteld met de levertijd van 1 tot 2 weken en nu is de levertijd 8 tot 10 wat bedoel je??
wat bedoel je met besteldatum 12.11.2022? deze datum bestond niet toen ik mijn iphone bestelde. wil een concreet antwoord omdat ik je bel en niemand weet geef me een concreet antwoord.

Ik heb een iphone 14 pro zwart besteld maar de leverdatum was te lang en ik moest annuleren. maar nu is het zwart met de korte date ik heb echt een telefoon nodig!!!!!

​​Hi ​@Bruno27464839, goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je zult dan inderdaad de nieuwe levertijd van 8 tot 10 weken moeten aanhouden, daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen, sorry! Het zou best kunnen dat er iemand je net voor was en dat deze was besteld met de levertijd van 1-2 weken, waardoor we nu moeten wachten op een nieuwe voorraad vanuit Apple. Zodra er een update is, zullen we het met jullie delen in dit topic! Wat we bedoelen met de besteldatum, is dat je de huidige levertijd kunt aanhouden vanaf die datum. Als je later hebt besteld, kun je gewoon de huidige levertijden aanhouden. We zullen dit topic dagelijks updaten, zodra er meer bekend is! 

 

Je verlenging zal ook pas ingaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

Reputatie 6
Badge +6

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Hi, @065335xxxx bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 14 Pro 256 GB in het zwart. Je hebt de bestelling bij ons geplaatst op 18/11/22, dus je kunt vanaf deze datum de huidige levertijd van 4 - 6 weken aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn nu afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad. Zodra er een update is, laten we het direct aan jullie weten in dit topic. Uiteraard zal je niet betalen voor een toestel dat je nog niet in handen hebt. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je verlenging nog niet van start is gegaan. Deze zal van start gaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. Dat kun je vervolgens ook terugzien in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi, afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 14

pro goud 256 gb besteld. Toen stond er een levertijd van 1-2 weken, gister dit nog gecheckt bij jullie klantenservice en zij gaven ook aan 1-2 weken. Nu is dit schema ge-update en staat er 4-6 weken. Betekent dit dat ik nu ineens 4-6 weken moet aanhouden?

Hi @Prinsesje97, je zult dan inderdaad de nieuwe levertijd van 4 tot 6 weken moeten aanhouden, daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen, sorry! Het zou best kunnen dat er iemand je net voor was en dat deze was besteld met de levertijd van 1-2 weken, waardoor we nu moeten wachten op een nieuwe voorraad vanuit Apple. Zodra er een update is, zullen we het met jullie delen in dit topic. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.

 

Dat is dus nu net de vraag die ik stel aan T-Mobile.
Blijft dat ook zo of gaan we al betalen voor het toestel voor het geleverd is ?
Die vraag zou toch binnen een dag te beantwoorden moeten zijn, zou ik verwachten ?

Of twee dagen…..of drie dagen….

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.