[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?

Belsimpel heeft hun eigen voorraad. Die trekken die toestellen niet bij T-Mobile vandaan.

Reputatie 6

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?

Belsimpel heeft hun eigen voorraad. Die trekken die toestellen niet bij T-Mobile vandaan.

Inderdaad, reden hierachter: Belsimpel koopt door heel EU toestellen. Nederlandse providers zijn bij wet gelimiteerd en mogen alleen van Nederlandse partijen toestellen kopen. Dus dan krijg je lekker zo’n krappe trechter effect met al die providers op 1 hoop die bij dezelfde partij aan toestellen probeert te komen.

Reputatie 4

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde toestel en ik heb met preorder ook 347 moeten betalen? (nou ja bij ophalen in de winkel………….)

Nu weet ik weer waarom ik voorgaande jaren bij mobiel.nl besteld/verlengd had… wat een zooi weer bij T-mobile. Ik was bij mobiel.nl aan het bestellen en toen kwamen er verzendkosten bij. Dus ik dacht als je voor zo’n bedrag verzendkosten rekent, dan bestel ik wel ergens waar ze dit niet doen… nu spijt van.

Heb de 128gb paars besteld, thuisbezorgd gekozen. Vrijdags wat later besteld, dus bestelnummer 7536xx. Nog niks gehoord en bestelpagina staat nog op wachten op voorraad.

Reputatie 5

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

Reputatie 6

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou de betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

In principe wel, dat is wel hoe ik het de voorgaande jaren heb meegekregen. Wat hierin dus nog wel mee kan spelen; als het toestel inderdaad wordt afgeleverd in een winkel kan die nog in het proces zitten. Ook kan die natuurlijk nog bij o.a. AMP of PostNL liggen om klaargemaakt te worden. Maar eigenlijk zou die dan wel binnen paar (werk)dagen geleverd moeten zijn.

Reputatie 5

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou de betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

In principe wel, dat is wel hoe ik het de voorgaande jaren heb meegekregen. Wat hierin dus nog wel mee kan spelen; als het toestel inderdaad wordt afgeleverd in een winkel kan die nog in het proces zitten. Ook kan die natuurlijk nog bij o.a. AMP of PostNL liggen om klaargemaakt te worden. Maar eigenlijk zou die dan wel binnen paar (werk)dagen geleverd moeten zijn.

Ja, dat denk ik dus ook. Hopelijk worden de mensen die deze variant hebben besteld snel blij gemaakt!😊

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

That makes sense to be honest. Those of us who ordered Friday are told to wait 4-5 weeks, so I would have been baffled if yours had already come in. 

yes but still its for me a strange why to make pre-order if everybidy must wait so long .. i know it a hot product but still .. a lot of people already have a new iphone home..belsimpel also have in stock why t.mobile doesnt have.. and i want tell only that its not a true that everybidy who ordered later thay have it home allredy :)

Reputatie 1

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

Hoop dat dit het geval is ... waar is @Johrick  als je het nodig hebt?

Reputatie 2

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

Reputatie 1

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Reputatie 4

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Otherwise @Da Don will make him an offer he can't refuse

Reputatie 2

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Otherwise @Da Don will make him an offer he can't refuse

Nouja ik heb vrijdag gelijk de 9e een iPhone pro Max 256gb paars besteld om 14:36 en heb nog niks gehoord dus jammer genoeg maakt het niet uit dat je er snel bij was echt belabberd.

Reputatie 4

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Otherwise @Da Don will make him an offer he can't refuse

Nouja ik heb vrijdag gelijk de 9e een iPhone pro Max 256gb paars besteld om 14:36 en heb nog niks gehoord dus jammer genoeg maakt het niet uit dat je er snel bij was echt belabberd.

Ook gekozen voor afhalen in de winkel?

Reputatie 3

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Reputatie 3

@Hajar @Johrick update vandaag? Met antwoorden op alle vragen?

Reputatie 6

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Zelfde ervaring hier, exact dat antwoord. Je kan mij niet vertellen dat T-Mobile niet op de hoogte is van jouw toestel status. Ze zouden moeten kunnen zien of jouw toestel gereserveerd is / onderweg is naar een filiaal of niet.

Denk dat ze gewoon logistiek een fout hebben gemaakt en orders die thuis bezorgd worden voorrang hebben gegeven. En dat ze dit simpelweg niet toegeven, want ja, fouten maken en toegeven mag blijkbaar niet bij T-Mobile 🤷🏻‍♂️

Reputatie 3

Hetzelfde geldt ook voor mij. Op de 9e om 14:35 telefonisch besteld. iPhone 14 pro Max paars 512GB. Op advies van de medewerkster gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit de snelste weg zou zijn om het toestel te ontvangen. 
 

Vanochtend via de chat nog geprobeerd om meer info te krijgen. Helaas zonder succes. De enige info die je krijgt is de gestuurde sms dat de levering vertraagd is. Er wordt verder niet ingegaan op waarom andere mensen hem wel al hebben met dezelfde configuratie en zelfs later hebben besteld (maar hebben gekozen voor bezorgen)

Zelfde ervaring hier, exact dat antwoord. Je kan mij niet vertellen dat T-Mobile niet op de hoogte is van jouw toestel status. Ze zouden moeten kunnen zien of jouw toestel gereserveerd is / onderweg is naar een filiaal of niet.

Denk dat ze gewoon logistiek een fout hebben gemaakt en orders die thuis bezorgd worden voorrang hebben gegeven. En dat ze dit simpelweg niet toegeven, want ja, fouten maken en toegeven mag blijkbaar niet bij T-Mobile 🤷🏻‍♂️

Daar lijkt het wel op ja. De enige die duidelijkheid kan geven is T-mobile. Zolang ze dit niet doen, blijft het speculeren met alle negatieve reclame als gevolg. Terecht of onterecht. 
Ik gok echter dat zij op basis van risicomanagement besluiten om hier niet transparant over te zijn. Het risico dat een zeer klein percentage hierdoor hun order zal cancelen, nemen ze dan voor lief. 

 

Reputatie 6

Daar lijkt het wel op ja. De enige die duidelijkheid kan geven is T-mobile. Zolang ze dit niet doen, blijft het speculeren met alle negatieve reclame als gevolg. Terecht of onterecht. 
Ik gok echter dat zij op basis van risicomanagement besluiten om hier niet transparant over te zijn. Het risico dat een zeer klein percentage hierdoor hun order zal cancelen, nemen ze dan voor lief. 

 

Zeker een valide punt. Wat ze ook gewoon hebben als optie is dat ze de mensen die hier klagen gewoon een privebericht sturen, order status checken en gewoon regelen dat de telefoon asap naar de winkel gaat (mits je ordernummer klopt qua hun benoemde FiFo systeem). Dan heeft niemand meer iets te klagen, is er niks nodig om openbaar toe te geven, etc etc

ik ga nooit meer preorder via 't mobile ik heb 9 sept om 14:20 bestelling gedaan en kreeg de volgende dan bevestigen met bestellingnummer 7531XXXX. Ik ben vrijdag de 16 langs de winkel gegaan ze konden mij niet vertellen hoelang het zou duren meerdere keren klantenservice gebeld ook geen antwoord wat voor bagger is dit. Terwijl ik op verschillende forums mensen zie die het niet eens gepreorder hebben en hun iphone al hebben van 'tmobile. Is er nog ergens anders op voorraad? Bij Bel simpel is het helaas al op

Reputatie 1

@Hajar @Johrick update vandaag? Met antwoorden op alle vragen?

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren anders waren ze al helder geweest met hun antwoorden 

Reputatie 2

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼

Laten we dit hopen

Reputatie 1

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼

Heb er niet echt hoop dat dat gaat gebeuren

Reputatie 4

Volgens mij zijn de meeste winkels vandaag om 13u open. Hopelijk hebben ze in de ochtend de tijd gepakt om wat orders te verwerken 🤞🏼

Ik hoop heel erg met je mee maar ik heb er geen vertrouwen in.